MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Middagdienst en half 4 al wakker en maar 4 uur geslapen, ook maar cardio gaan doen :trollface:

Dat overdreven vroeg opstaan werkt inderdaad alleen als je ook vroeg naar bed gaat, en voor veel mensen past dat niet bij hun sociale ritme. Uiteindelijk maakt t geen reet uit of je van 9 tot 5 slaapt of van 11 tot 7

Dat overdreven vroeg opstaan werkt inderdaad alleen als je ook vroeg naar bed gaat, en voor veel mensen past dat niet bij hun sociale ritme. Uiteindelijk maakt t geen reet uit of je van 9 tot 5 slaapt of van 11 tot 7
Enige voordeel van vroeg slapen en opstaan is dat je vroeg je dag start en tijd voor jezelf hebt (als je een druk gezin hebt). Zo kan je voor je werk sporten of doen wat je wilt waar je anderz weinig tijd voor hebt. Anders zie ik er ook geen voordeel in

Enige voordeel van vroeg slapen en opstaan is dat je vroeg je dag start en tijd voor jezelf hebt (als je een druk gezin hebt). Zo kan je voor je werk sporten of doen wat je wilt waar je anderz weinig tijd voor hebt. Anders zie ik er ook geen voordeel in
Er zijn zeker voordelen aan en als het past binnen je (sociale) leven snap ik ook prima dat iemand het doet. Maar alleen het enorm vroeg opstaan maakt je niet hardcorederder dan een ander, en al helemaal niet als je maar vijf uur slaapt.

Slapen doe je maar als je dood bent!!!!

I WORK WHEN OTHERS ARE SLEEPING

BOEM BAM BEM

Slapen doe je maar als je dood bent!!!!

I WORK WHEN OTHER ARE SLEEPING

BOEM BAM BEM
Screenshot_20210921-110727_WhatsApp.jpg

Begrijp me niet verkeerd, cardio in je off season kan genoeg voordelen hebben. Maar niet als je maar 5 uur slaapt omdat je om half 5 opstaat zodat je je cardio kan doen. Slaap wordt vaak door veel mensen onderschat.
Dan ben je sowieso niet 100 als je 5uur slaapt

Zoiets is ook om te kotsen, kijk mij hardcore zijn..zo vroeg al aan het trainen!!
Alsof het iets uitmaakt. Laat je gains nou maar spreken ipv die onzin te delen denk ik dan.

De ergste mensen zijn, die in de ochtend trainen om #windeochtend #mindset en dan businesscoach zijn.

.

Laatst bewerkt:
Zoiets is ook om te kotsen, kijk mij hardcore zijn..zo vroeg al aan het trainen!!
Alsof het iets uitmaakt. Laat je gains nou maar spreken ipv die onzin te delen denk ik dan.

Alles op social media is om te kotsen tegenwoordig. Kijk mij eens 80 kilo squatten met knikkende knietjes, kijk mij eens 5 pizza’s eten met mijn lelijke vriendin, kijk mij eens een nieuwe gymshark tanktop aan hebben over mijn kleine botjeslijf etccccccc

f**k IEDEREEN

Sinds ik Instagram heb verwijderd ben ik veel minder geïrriteerd

En ja ik ruk ook minder

Alles op social media is om te kotsen tegenwoordig. Kijk mij eens 80 kilo squatten met knikkende knietjes, kijk mij eens 5 pizza’s eten met mijn lelijke vriendin, kijk mij eens een nieuwe gymshark tanktop aan hebben over mijn kleine botjeslijf etccccccc

f**k IEDEREEN

Sinds ik Instagram heb verwijderd ben ik veel minder geïrriteerd

En ja ik ruk ook minder

Verwijder je dbb account dan ook maar :D

Maar eens, heb zelf ook geen fb, insta of whatever.

Terug
Naar boven