- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij zit aan de tren, dat is een valide reden.Middagdienst en half 4 al wakker en maar 4 uur geslapen, ook maar cardio gaan doen![]()
Dat ook maar sliep hele prep eigenlijk wel goed, meer honger nu

Enige voordeel van vroeg slapen en opstaan is dat je vroeg je dag start en tijd voor jezelf hebt (als je een druk gezin hebt). Zo kan je voor je werk sporten of doen wat je wilt waar je anderz weinig tijd voor hebt. Anders zie ik er ook geen voordeel inDat overdreven vroeg opstaan werkt inderdaad alleen als je ook vroeg naar bed gaat, en voor veel mensen past dat niet bij hun sociale ritme. Uiteindelijk maakt t geen reet uit of je van 9 tot 5 slaapt of van 11 tot 7
Er zijn zeker voordelen aan en als het past binnen je (sociale) leven snap ik ook prima dat iemand het doet. Maar alleen het enorm vroeg opstaan maakt je niet hardcorederder dan een ander, en al helemaal niet als je maar vijf uur slaapt.Enige voordeel van vroeg slapen en opstaan is dat je vroeg je dag start en tijd voor jezelf hebt (als je een druk gezin hebt). Zo kan je voor je werk sporten of doen wat je wilt waar je anderz weinig tijd voor hebt. Anders zie ik er ook geen voordeel in
0630 in bed en 1030 eruit om tegen 1130 te gaan zuipen 😌Middagdienst en half 4 al wakker en maar 4 uur geslapen, ook maar cardio gaan doen![]()
Slapen doe je maar als je dood bent!!!!
I WORK WHEN OTHER ARE SLEEPING
BOEM BAM BEM
Dan ben je sowieso niet 100 als je 5uur slaaptBegrijp me niet verkeerd, cardio in je off season kan genoeg voordelen hebben. Maar niet als je maar 5 uur slaapt omdat je om half 5 opstaat zodat je je cardio kan doen. Slaap wordt vaak door veel mensen onderschat.
Slaap jij er zeker maar 3

Zoiets is ook om te kotsen, kijk mij hardcore zijn..zo vroeg al aan het trainen!!
Alsof het iets uitmaakt. Laat je gains nou maar spreken ipv die onzin te delen denk ik dan.
Kzie hetSinds ik Instagram heb verwijderd ben ik veel minder geïrriteerd

Alles op social media is om te kotsen tegenwoordig. Kijk mij eens 80 kilo squatten met knikkende knietjes, kijk mij eens 5 pizza’s eten met mijn lelijke vriendin, kijk mij eens een nieuwe gymshark tanktop aan hebben over mijn kleine botjeslijf etccccccc
f**k IEDEREEN
Sinds ik Instagram heb verwijderd ben ik veel minder geïrriteerd
En ja ik ruk ook minder

Alleen lifecoaches zijn nog erger.De ergste mensen zijn, die in de ochtend trainen om #windeochtend #mindset en dan businesscoach zijn.