Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Had me benen laatst ook voor het eerst in bijna een jaar getrimd. Eerst is het wel ff wennen en denk je wtf heb ik gedaan, maar als je een beetje veins en cuts begint te zien in je benen is het het zeker waard imo.
😆😆 is geen @wovano Maar het is een begin 🤣 of is het een spatader? 👀

20210917_104332.jpg

Had me benen laatst ook voor het eerst in bijna een jaar getrimd. Eerst is het wel ff wennen en denk je wtf heb ik gedaan, maar als je een beetje veins en cuts begint te zien in je benen is het het zeker waard imo.
trimmen is sowieso properder dan wild laten groeien, zeker met turken-benen zoals ik heb. 3-4mm is perfect proper zonder gay te ogen, zelf zonder aders.

trimmen is sowieso properder dan wild laten groeien, zeker met turken-benen zoals ik heb. 3-4mm is perfect proper zonder gay te ogen, zelf zonder aders.

Ja true. Vooral in de zomer zijn bossen beenhaar / konthaar / okselhaar etc echt ranzig.

Konthaar is not dun

Het vervelende aan benen scheren is dat je het echt elke week moet blijven doen, omdat die stoppels er echt niet uit zien😂
Na een paar keer scheren vond ik het wel mooi geweest, maar duurde toch wel een maandje voor het weer een beetje okay uit zag.

Laatst bewerkt:
cardio blijft erin.

4x20 min nuchter...en ik train on 8u00 als ik de late heb.
Ben nu ook bezig met de bulk en in de cut deed ik 3x de week joggen 30min/5km, maar me coach zei dat ik hiermee moest stoppen en 1 of 2x de week beter 10/15min intensief cardio kan doen en meer niet icm met 5x krachttraining pw.

Ben nu ook bezig met de bulk en in de cut deed ik 3x de week joggen 30min/5km, maar me coach zei dat ik hiermee moest stoppen en 1 of 2x de week beter 10/15min intensief cardio kan doen en meer niet icm met 5x krachttraining pw.
Begrijp me niet verkeerd, cardio in je off season kan genoeg voordelen hebben. Maar niet als je maar 5 uur slaapt omdat je om half 5 opstaat zodat je je cardio kan doen. Slaap wordt vaak door veel mensen onderschat.

Hier ook 5 uur, maar niet omdat ik er dan uit wil😬👶

Lol. Ik sta ook elke dag om 5 uur op, maar ik ga op zijn laatst om 9 uur naar bed. Afgelopen week had ik een dag waarop ik op 7 uur al helemaal vertieft in bed lag :o

Volgens mij ben je dan sleep deprived. Echt niet goed voor je gains en uberhaupt voor je leven.

Terug
Naar boven