AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

1mm trimmer telt als scheren?? #nohomo

Videoframe_20210919_202003_com.huawei.himovie.overseas_edit_280625340224367.jpg

Ik vind het anders behoorlijk gay om als flikkertjes met elkaar te kletsen over wie zijn beentjes scheert en voor hoeveel mm de ene hommel wel of niet gaat.

• Like
Waarderingen: 6am
Maar in een string op stage staan niet?

Ik vind zo'n routine op stage ook wel wat gay, of dat sommigen hun slip in hun reet duwen om te laten zien hoe hard hun kontje wel niet is. Maar aan de andere kant is het een battle of the beasts, wat het weer heel mannelijk maakt. Als een stelletje bitches beppen over beentjes scheren kan ik echter op geen enkele manier goed praten :roflol:

Ik vind zo'n routine op stage ook wel wat gay, of dat sommigen hun slip in hun reet duwen om te laten zien hoe hard hun kontje wel niet is. Maar aan de andere kant is het een battle of the beasts, wat het weer heel mannelijk maakt. Als een stelletje bitches beppen over beentjes scheren kan ik echter op geen enkele manier goed praten :roflol:

Nee hoor dat kan gewoon, ik kan overal over praten. Zolang ik alleen vieze dingen doe met dames maak ik me niet zo zorgen.

.

Laatst bewerkt:
Boeiend iedereen zijn ding. Weet je wat pas gay is , constant op andermans uiterlijk letten en bekritiseren. Als een soort high school sissy gossip queen gaan zitten zeiken wat andere mensen doen met hun lichaam.

Als je zoveel fcks geeft om het uiterlijk van een andere man dat is naar mijn mening gay of in ieder geval een kut persoonlijkheid. Wat is dit? De bodybuild versie van de mean girls film.

Hey daar hebben we onze tranny weer.
Hoe is het?

Nee hoor dat kan gewoon, ik kan overal over praten. Zolang ik alleen vieze dingen doe met dames maak ik me niet zo zorgen.

Ja precies. Zo is er blijkbaar ook een lid die zich laat peggen. Maar gelukkig doet hij ook vieze dingen met dames anders is het een vuile zemmel.

Wat een wijvenrage. Doe eens even niet zo emotioneel

Laatst bewerkt:
Wat een wijvenrage. Doe eens even niet zo emotioneel

De enige die emotioneel doet ben jij met het gejank over het bekritiseren van uiterlijk, en dat nog wel op een bb platform :roflol:

Ben je nou nog steeds boos omdat wij vinden dat je op een meisje lijkt die doet alsof die een jongetje is?

Och darling toch..:aai:

Boeiend iedereen zijn ding. Weet je wat pas gay is , constant op andermans uiterlijk letten en bekritiseren. Als een soort high school sissy gossip queen gaan zitten zeiken wat andere mensen doen met hun lichaam.

Als je zoveel fcks geeft om het uiterlijk van een andere man dat is naar mijn mening gay of in ieder geval een kut persoonlijkheid. Wat is dit? De bodybuild versie van de mean girls film.
Ga weg, lelijke fucking natnek.

' Mean girls'

Moest het even googelen hoor, dus dat is zo'n chick flick die jij kijkt wanneer je weer eens met een tampon in je hol en een doos chocola op je schoot op de bank zit.

Oke, ieder zijn ding.

De enige die emotioneel doet ben jij met het gejank over het bekritiseren van uiterlijk, en dat nog wel op een bb platform :roflol:

Ben je nou nog steeds boos omdat wij vinden dat je op een meisje lijkt die doet alsof die een jongetje is?

Och darling toch..:aai:
Jij geeft meer fcks dan ik geef papz*k, gezien voor elk bericht wat ik stuur je er meerdere voor terugstuurt. Inclusief je testikelloze matties er bij halen zoals @Biomek

Terug
Naar boven