Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
40/60kg gewicht eraf is de beste tip, kunt moeilijk je houding verbeteren op je werkset gewichten.
Maar gewoon je eigen ding doen wellicht werkt het wel voor jou, wie weet. Goodluck✌️
InderdaadZet de discussie verder in het filmpjes topic en laat dit topic voor foto's.
Mocht je nog advies zoeken welke wijn je bij je maaltijden goed matchen, hoor ik het wel.Ik krijg zeker goed advies van sommigen.
Maar van @ak krijg ik enkel commentaar, geen advies of tips, en dan reageer ik inderdaad met dom gelul terug, so what?
Daar is het internet toch voor🤣
Tandjes, die taille!
Mocht je nog advies zoeken welke wijn je bij je maaltijden goed matchen, hoor ik het wel.
Op jouw leeftijd moet je dit ook niet meer willenTandjes, die taille!
Daar kan @natty87 met alleen haar handen omheen?
Ik kan dit niet, ik wil dit niet, ik vind het niets, maar met diepe buiging mijn respect voor je harde werk!
Valt nog mee dat je niet zegt dat ik op mijn leeftijd niet meer moet buigen ivm m'n rug

Tandjes, die taille!
Daar kan @natty87 met alleen haar handen omheen?
Ik kan dit niet, ik wil dit niet, ik vind het niets, maar met diepe buiging mijn respect voor je harde werk!

De mensen zijn zo lief hier en ze weten van alles over trainen, oefeningen, voeding en supplementen.
@FutureIFBBPro hij weet ook er van alles vanDe mensen zijn zo lief hier en ze weten van alles over trainen, oefeningen, voeding en supplementen.
Foto's van half naakte gespierde mannen.
Daarvoor keek jij zeker naar K-1? Die Canadees McDonald zag er zeker voor zijn leeftijd supergoed uit!
Jij vond zijn broekjes zeker wel geil.
wat is een goede match met een frietje stoofvlees?Mocht je nog advies zoeken welke wijn je bij je maaltijden goed matchen, hoor ik het wel.
Vooral stoer eigenlijk.