Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Juist bij een 1rm poging zou ik juist willen dat m'n vorm on point is.Cmon, tis een 1rm poging.🤣
Rug is niet volledig recht, we zijn niet van suiker hoor, als je dat is EEN keer zo doet vergaat de wereld en je rug niet hoor maat🤣
Had je ook filmpje van die 140kg bb row for reps? Ben benieuwd 🧐![]()
Ja, plates zijn 25+20+15+10+10+5+2,5+2,5?
Je rug is minder gebogen dan verwacht, maar er is nog wel een hoop aan je techniek te verbeteren...
Beste vanaf je zijkant opnemenJa klopt en de stang 20 kg erbij.
En ja klopt ook, daarom film ik mezelf ook af en toe, ik heb best lange benen en moet eigenlijk meer door de knieën gaan, aldoende leert men
meer bolling zal bij deze techniek wel een automatisch effect zijn wanneer er nog meer gewicht aan de halter gehangen wordt of bij meer repsKzie ook niet direct waar al die heisa over je vorm van je rug van komt.... maar je techniek is wel serieus ruk![]()
Had je ook filmpje van die 140kg bb row for reps? Ben benieuwd 🧐
Daar sta ik ook voor open, daaraan werk ik ook, maar sommigen bashen het liefst zonder onderbouwing of tips, daar kan ik niks meeIk vind t spijtig om te melden maar 'dit was een 1rm poging' is geen excuus voor deze lift. Eigenlijk doe je zo'n beetje alles verkeerd hier. Dat geeft niet, zolang je bereid bent kritiek te accepteren en jezelf te verbeteren. Je lichaam valt inderdaad niet ineens uit elkaar bij een slechte techniek, maar powerlifting is niet 'zoveel mogelijk gewicht er aan hangen en maar zien hoe we het gewicht omhoog krijgen'.
Waarom zit je op een forum als je niet tegen kritiek kunt op je houding. Je houding van je dl is gewoon puur hernia. Je rukt aan die bar in de hoop dat ie maar omhoog komt zodat je kunt roepen nieuw pr. Als je met zon houding doorgaat verziek je je rug dermate dat je snel klaar bent met je sport carrière.Waar ben je op uit? Moet ik iets bewijzen tegenover jou? Als ik mezelf in de spiegel kan aankijken dat ik het kan ,lijkt mij dat voldoende nietwaar?
Of omdat het jou niet lukt, mag iemand anders het ook niet kunnen ofzo?
Ik ben ook eerlijk over mn bench, die is maar 100kg 3x6, waarom zou ik het andere overdrijven dan kerel? Dan had ik mn bench wel overrated weggezet🤣
Vrijdag is ub, en ga ik voor jou een filmpje maken, maar ook daar zul je wat op te zeggen hebben?