Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beginnen met ruim 40/60kg eraf te halen ✌️Kan iemand mij vertellen waar ik beter op kan letten dan?
Waarom zit je op een forum als je niet tegen kritiek kunt op je houding. Je houding van je dl is gewoon puur hernia. Je rukt aan die bar in de hoop dat ie maar omhoog komt zodat je kunt roepen nieuw pr. Als je met zon houding doorgaat verziek je je rug dermate dat je snel klaar bent met je sport carrière.
Maar ook niets te maken met jouw filmpje. Daar is het filmen van mijn lifts topic voorNouja kritiek kan ik tegen, maar jij roept ondertussen in alle topics waar ik post iets over mijn dl🤣.
Dat is ook kritiek, en ik doe er ook wat mee, maar dat je dat hier ook moet roepen in foto topic, dan ben je op iets uit, want dit topic heeft niks te maken met mijn DL.
Zoiezo wel goed dat je jezelf filmt, nu moet je er enkel uit leren want er zitten erg grote fouten in je techniek. Eens je deze aanpast zul je nog wel meer kunnen liften met de tijd (maar mogelijks eerst in gewicht moeten zakken)Doe ik al, met setjes van 150 kg .
Wou even testen hoeveel ik omhoog kreeg en met welke vorm, vandaar het filmen ook.
Maar daar lees je al een paar keer overheen.
En iemand vroeg om het filmpje, vandaar, zal het voort ergens anders plaatsen

Waarom zit je op een forum als je niet tegen kritiek kunt op je houding. Je houding van je dl is gewoon puur hernia. Je rukt aan die bar in de hoop dat ie maar omhoog komt zodat je kunt roepen nieuw pr. Als je met zon houding doorgaat verziek je je rug dermate dat je snel klaar bent met je sport carrière.
Nou en. Zit niet zo eigenwijs te doen man. Je krijgt gewoon goed advies. Deadliften kun je niet zo goed vergelijken met rugby.Heb meer als 10 jaar rugby gespeeld waarvan 4 jaar op nationaal niveau( A klasse)
Als het zo een vaart loopt dan zou de halve rugbycompetitie al thuis zitten met hernias, daar krijgt je rug grotere klappen als deze 200kg hoor🤣daar kom je in full speed ,head on contact met mannen van 120kg en heb ondertussen 2x mn oor stuk losgescheurd, schouder gebroken en paar armen, maar de rug is still okee.
Als ik zo door zou gaan, heb je mss een punt, maar dat doe ik niet ? Heb al aangegeven dat ik er bewust van ben...
Je moet toch aan de bar rukken om te weten oftie omhoog komt🤪
Ikben niet boos, ik kan gewoon slecht tegen dom gelul. Vandaar dat ik graag op dit forum rondhang.
Nou en. Zit niet zo eigenwijs te doen man. Je krijgt gewoon goed advies. Deadliften kun je niet zo goed vergelijken met rugby.
Gewoon zo doorgaan, komt allemaal goed ✌️Ik krijg zeker goed advies van sommigen.
Maar van @ak krijg ik enkel commentaar, geen advies of tips, en dan reageer ik inderdaad met dom gelul terug, so what?
Daar is het internet toch voor🤣
Wel ff noten dat zijn lowerback gewoon recht is. Je bovenrug mag gerust rond zijn, vaak zieje heavy weight lifters met een ronde bovenrug liften. Zolang je goed braced bent en je onderrug niet r*tard krom gaat is er geen probleem, enkel moeilijkere lockout zo
Wel ff noten dat zijn lowerback gewoon recht is. Je bovenrug mag gerust rond zijn, vaak zieje heavy weight lifters met een ronde bovenrug liften. Zolang je goed braced bent en je onderrug niet r*tard krom gaat is er geen probleem, enkel moeilijkere lockout zo
40/60kg gewicht eraf is de beste tip, kunt moeilijk je houding verbeteren op je werkset gewichten.Ach, daarin zal het verschil zitten tussen show en werkpaarden zeker?
Nog bedankt voor je constructieve bijdrage, heb veel aan je tips gehad.
Gr de Kromme