- Waardering
- 15.917
De tren begint je weer parten te spelen zie ik, jammer toch wel.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De tren begint je weer parten te spelen zie ik, jammer toch wel.

Ja jongen door jou raak ik helemaal gefoktDe tren begint je weer parten te spelen zie ik, jammer toch wel.
![]()
Thanks man, nu nog wat kg's lean massa eropHele unieke quad seperatie, zie je niet vaak. Verder qua weakpoints eigenlijk weinig om op te merken. Alles gewoon groter.
Front delts in je back dubble biceps zijn wel absurd, toch netjes dat je ze zo groot hebt kunnen houden i.v.m je blessure.

Thanks maat ben ik zekerKunt trots zijn op de prestatie die je hebt neergezet![]()
Je zat toch in je bulk? Vorige check up was hoger.
Nog altijd in bulk klopt 3605 kcalJe zat toch in je bulk? Vorige check up was hoger.
Ziet er goed uit!
Goed bezig! 62kg wegen, 3605 kcal eten en nog steeds zichtbare abs hebben is niet verkeerd.Nog altijd in bulk klopt 3605 kcal
Ja vorige check in was hoger 62 als ik me niet vergis... Denk vanavond of morgen wss een cheat inlassen. Hangt van feedback van coach Af
Nog een weekje deze kcal aanhouden en dan plan opstellen voor volgend jaar.Goed bezig! 62kg wegen, 3605 kcal eten en nog steeds zichtbare abs hebben is niet verkeerd.
Volgend jaar? Is pas over 2,5 maand toch?Nog een weekje deze kcal aanhouden en dan plan opstellen voor volgend jaar.
Ja klopt.
Is het niet slim om dan eerst een plan op te stellen tot einde van dit jaar?Ja klopt.
Dit jaar wil ik eigenlijk geen wedstrijden doen en me volledig geven in Rebound.
Ik zal geen competitie doen voor maart 2022 .
Tuurlijk ook dat. Verkeerd geformuleerdIs het niet slim om dan eerst een plan op te stellen tot einde van dit jaar?