- Waardering
- 10.297
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh ja ik ben maker van mij zelf👍🏼Wat een lelijke boxen. En wtf is er gaande met je neusgaten, zijn zo asymmetrisch als de pest. Net alsof je neusgat een beroerte heeft gehad.![]()
Jij hebt jezelf gemaakt?
Je doet deze trainingswijze net een week? 😂
Verwijderd
Jij hebt jezelf gemaakt?
Anyway, chesticles komen aardig door, zijkant schouders vallen tegen, mag meer focus op.
We vragen volgende week wel naar de mening van @Camelus, die heeft er een goede kijk op.
Is volgens mij gewoon de lichtinval.Wat een lelijke boxen. En wtf is er gaande met je neusgaten, zijn zo asymmetrisch als de pest. Net alsof je neusgat een beroerte heeft gehad.
Verder prima shape, goede fat distributie.
.je kan saartje ook vragen dat is ook camelusWe vragen volgende week wel naar de mening van @Camelus, die heeft er een goede kijk op.
Ik deel iig geen lijnen uit aan meeuw. Zakkie leeg met die shotgunsIs volgens mij gewoon de lichtinval.
Alsof je neusgat een beroerte heeft gehad hoe verzin je het.
Jouw uitlatingen zijn soms zo cringe
Maar dit is geen battle topic?Wat een lelijke boxen. En wtf is er gaande met je neusgaten, zijn zo asymmetrisch als de pest. Net alsof je neusgat een beroerte heeft gehad.
Verder prima shape, goede fat distributie.
Ik vind die foto’s gewoon mooi dat mag ik toch vindenJouw uitlatingen zijn soms zo cringe
Ik vraag me echt af wat er allemaal rond gaat in dat koppie van je
Ja maar dat zeg je niet..Ik vind die foto’s gewoon mooi dat mag ik toch vinden
Laat maar zitten gast
Oké bro
Ja maar waarom zeg je: "Nieuwe trainingswijze werpt z'n vruchten af"Ik vind die foto’s gewoon mooi dat mag ik toch vinden
Bradda