Mijne 24 weekjess 😬Gisteravond voor de eerste keer wezen baby zwemmen. Kleine keek zijn ogen uit. Zoveel indrukken, maar geen moment gehuild. Trots op m'n klein vrolijk mannetje. Vrijdag a.s. alweer 12 weken oud. Tijd vliegt.
![]()
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijne 24 weekjess 😬Gisteravond voor de eerste keer wezen baby zwemmen. Kleine keek zijn ogen uit. Zoveel indrukken, maar geen moment gehuild. Trots op m'n klein vrolijk mannetje. Vrijdag a.s. alweer 12 weken oud. Tijd vliegt.
![]()
![]()
Geen idee maar hij heeft 25% lichaamsgewicht gegaind in 4 weken tijd.Allemaal leuk die babyfotos . Maar wat zijn de stats ?
Damn groeien als een beest.Geen idee maar hij heeft 25% lichaamsgewicht gegaind in 4 weken tijd.
24 weekjes en nu al racistisch!!!

Ik heb eerlijk gezegd schijt aan jullie baby’s, dit is een bodybuilding forum.
Ik kijk liever naar de voorhoofd veins van @wovano dan naar jullie superschattige kindjes… opt*fen
Witte piet jonguhh haha
Maar hoe staat het met jouw haarlijn tho?Ik heb eerlijk gezegd schijt aan jullie baby’s, dit is een bodybuilding forum.
Ik kijk liever naar de voorhoofd veins van @wovano dan naar jullie superschattige kindjes… opt*fen
Ziek💪🏼
Zieke respect! En dan zit ik te zeiken als ik wat minder moet eten😮
Al 4 dagen op 1700 kcal hierZieke respect! En dan zit ik te zeiken als ik wat minder moet eten😮