- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen zit haar constant te bashen maar ze is wel 1 van de weinige vrouwen die hier thuis hoort op het BB forum en het hele jaar door een strakke shape laat zien. Beter zo dan de rest hier die enkel maar vetter worden en het onder de naam ''bulk'' plaatsen.
Amen.True, maar 26 foto’s elke dag in dit topic van haar alleen zijn wel een beetje irritant. Post alleen als je daadwerkelijk wat te laten zien hebt, denk ik dan. En met mij waarschijnlijk vele anderen.
Dat het soms wat veel is kan ik me dan weer wel in vinden jaTrue, maar 26 foto’s elke dag in dit topic van haar alleen zijn wel een beetje irritant. Post alleen als je daadwerkelijk wat te laten zien hebt, denk ik dan. En met mij waarschijnlijk vele anderen.

was wel wat licht maar ook niet heul veul en .. koud doe je goed hoor, mooie foto'sVanmiddag ff met @vntl gemeet
Ik heb geen lampen enzo met lampen komt het fysiek wel beter tot zijn rechtwas wel wat licht maar ook niet heul veul en .. koud
![]()
![]()
Ron was er kennen de meeste vast nog wel
![]()
Brute shots manVanmiddag ff met @vntl gemeet
Ik heb geen lampen enzo met lampen komt het fysiek wel beter tot zijn rechtwas wel wat licht maar ook niet heul veul en .. koud
![]()
![]()
![]()
Slow and steady. En dat beetje kleur staat je niet mis. Hahaha
Ze heeft een coach dus waarom zou ze😜Zij noemt het bulk en maakt feitelijk geen progressie. Daar wordt ze op de gebruikelijke en altijd subtiele DBB-manier op gewezen. Overigens vaak ook voorzien van daadwerkelijke tips, zoals dagelijks wegen, omdat je dan de weekgemiddelden kunt vergelijken. Of dat ze niet meerdere keren per week om vier uur 's ochtends cardio hoeft te doen. En als je daar dan niks mee doet, word je op DBB idd onderwerp van spot. Dat heeft niks te maken met haar shape of toewijding, maar alles met koppigheid.
Ron heeft ook gains gemaakt. Ben benieuwd morgen.Vanmiddag ff met @vntl gemeet
![]()
![]()
![]()
Respect @vntl
ik dacht 54doe je goed hoor, mooie foto's
ja ron oldie kennen we nog wel, staat ook top op de foto, netjes voor zijn leeftijd ( ~60jr??)
58
Echt super leuk man en geweldige foto's!!Vanmiddag ff met @vntl gemeet
![]()
![]()
![]()
Tnx man!