Mister B
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.809
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een haar op me borst ik ben een beer11 oktober gemaakt na trainen van (vooral) borst en schouders.
![]()
(grapje lekker bezig💪🏼📈)Thanks! En ja. En hahaha, ja borsthaar.Ik heb een haar op me borst ik ben een beer(grapje lekker bezig💪🏼📈)
XDBen je nu aan het bulken?
Ik ben nu een nieuw log aan het beginnen over mijn nieuwe calorieën en training keuzes. Zie het als een 'lean bulk', maar als je natty traint moet je uitkijken met bulken. Denk dat ik op de 3200 of 3300 kcal zou moeten zitten? En in mijn lange cut periode zat ik rond de 2600 kcal. Ik laat het wel effe weten wanneer die van start gaat! Yo

Gewoon dagelijks wegen en kijken of je precies genoeg aankomt. Als je teveel aankomt minder eten ik zal je topic wel ff volgenIk ben nu een nieuw log aan het beginnen over mijn nieuwe calorieën en training keuzes. Zie het als een 'lean bulk', maar als je natty traint moet je uitkijken met bulken. Denk dat ik op de 3200 of 3300 kcal zou moeten zitten? En in mijn lange cut periode zat ik rond de 2600 kcal. Ik laat het wel effe weten wanneer die van start gaat! Yo![]()
Zieke shape hoor ik zou niet denken dat je z’n laag gewicht hebtMinicut net 4 dagen bezig en nu al constant geïrriteerd en chagrijnig 🤓, hopen dat het het waard is voor die 3 weken
Tattoo blijft gaaf man, goede shape ookMinicut net 4 dagen bezig en nu al constant geïrriteerd en chagrijnig 🤓, hopen dat het het waard is voor die 3 weken
![]()
Godnondeju wat een fysiek ✌️
Jaloers op je armen

Lidl choco pops identieke voedingswaarde, wel helft goedkoper ✌️
Ik heb ook nog zo'n stuk in de vriezer liggen. Ook wat T-bones en nog wat duurdere/mooiere stukjes vlees. Maar durf het elke keer niet aan om te maken omdat ik bang ben te verneuken.Eerste keer zelf tomahawk steak maken, wish me luck
Keer gekregen in een kerstpakket.Smaak gaat ook achteruit als 't lang in de vriezer ligt hé. Al gaat dat bij zo'n groot stuk niet zo snelIk heb ook nog zo'n stuk in de vriezer liggen. Ook wat T-bones en nog wat duurdere/mooiere stukjes vlees. Maar durf het elke keer niet aan om te maken omdat ik bang ben te verneuken.Keer gekregen in een kerstpakket.
Ik ga er nu aan geloven haha! Hoop het niet te verneuken.Ik heb ook nog zo'n stuk in de vriezer liggen. Ook wat T-bones en nog wat duurdere/mooiere stukjes vlees. Maar durf het elke keer niet aan om te maken omdat ik bang ben te verneuken.Keer gekregen in een kerstpakket.
Verstandig om dan een foto van te voren te maken i.p.v. het resultaatEerste keer zelf tomahawk steak maken, wish me luck