AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

11 oktober gemaakt na trainen van (vooral) borst en schouders.
20211013_085850.jpg

Ik ben nu een nieuw log aan het beginnen over mijn nieuwe calorieën en training keuzes. Zie het als een 'lean bulk', maar als je natty traint moet je uitkijken met bulken. Denk dat ik op de 3200 of 3300 kcal zou moeten zitten? En in mijn lange cut periode zat ik rond de 2600 kcal. Ik laat het wel effe weten wanneer die van start gaat! Yo :)

Ik ben nu een nieuw log aan het beginnen over mijn nieuwe calorieën en training keuzes. Zie het als een 'lean bulk', maar als je natty traint moet je uitkijken met bulken. Denk dat ik op de 3200 of 3300 kcal zou moeten zitten? En in mijn lange cut periode zat ik rond de 2600 kcal. Ik laat het wel effe weten wanneer die van start gaat! Yo :)
Gewoon dagelijks wegen en kijken of je precies genoeg aankomt. Als je teveel aankomt minder eten ik zal je topic wel ff volgen

Minicut net 4 dagen bezig en nu al constant geïrriteerd en chagrijnig 🤓, hopen dat het het waard is voor die 3 weken

IMG_20211021_203508__01.jpg

Laatst bewerkt:
Eerste keer zelf tomahawk steak maken, wish me luck
Ik heb ook nog zo'n stuk in de vriezer liggen. Ook wat T-bones en nog wat duurdere/mooiere stukjes vlees. Maar durf het elke keer niet aan om te maken omdat ik bang ben te verneuken. :roflol: Keer gekregen in een kerstpakket.

Ik heb ook nog zo'n stuk in de vriezer liggen. Ook wat T-bones en nog wat duurdere/mooiere stukjes vlees. Maar durf het elke keer niet aan om te maken omdat ik bang ben te verneuken. :roflol: Keer gekregen in een kerstpakket.
Smaak gaat ook achteruit als 't lang in de vriezer ligt hé. Al gaat dat bij zo'n groot stuk niet zo snel

Ik ga er nu aan geloven haha! Hoop het niet te verneuken.

Terug
Naar boven