AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik heb ook nog zo'n stuk in de vriezer liggen. Ook wat T-bones en nog wat duurdere/mooiere stukjes vlees. Maar durf het elke keer niet aan om te maken omdat ik bang ben te verneuken. :roflol: Keer gekregen in een kerstpakket.
Op hoog vuur bruinen in de pan/grill/bbq en dan de oven in op 180C. Tijd afhankelijk van de dikte van het stuk vlees. Dan nog rusten en klaar.

Kan niet fout gaan :).

Maar vind je een oven op 180° niet wat te hoog om je vlees na het schroeien te laten garen?
Ligt aan het stuk (en dikte) vlees natuurlijk.

180 C werkt hier altijd wel top. Op werk altijd kleurtje geven en dan paar mins de oven in op 180 C.

Een standaard stukje biefstuk zoals een kogelbiefstuk doe ik meestal 3 tot 5 mins 180 C en dan 10 mins laten rusten in alufolie. Gaat altijd wel bueno. Lagere temp en langere tijd is soms wel beter, vooral bij stukken die eerder droog worden zoals varkenshaas. Sous vide is daarom ideaal voor varkenshaas.

Oven werkt ook ideal voor bijvoorbeeld kippendij satéstokjes. Ff kort in de bbq of grillpan op hoog vuur en dan rustig de oven in op 180 C. Makkelijker, malser en vrijwel geen kans op droog vlees.

Meerdere wegen leiden naar Rome natuurlijk.

Net nog binnengekregen:D
DC5A4738.jpg
DC5A4740.jpg

Iedereen zit haar constant te bashen maar ze is wel 1 van de weinige vrouwen die hier thuis hoort op het BB forum en het hele jaar door een strakke shape laat zien. Beter zo dan de rest hier die enkel maar vetter worden en het onder de naam ''bulk'' plaatsen.

Iedereen zit haar constant te bashen maar ze is wel 1 van de weinige vrouwen die hier thuis hoort op het BB forum en het hele jaar door een strakke shape laat zien. Beter zo dan de rest hier die enkel maar vetter worden en het onder de naam ''bulk'' plaatsen.

Zij noemt het bulk en maakt feitelijk geen progressie. Daar wordt ze op de gebruikelijke en altijd subtiele DBB-manier op gewezen. Overigens vaak ook voorzien van daadwerkelijke tips, zoals dagelijks wegen, omdat je dan de weekgemiddelden kunt vergelijken. Of dat ze niet meerdere keren per week om vier uur 's ochtends cardio hoeft te doen. En als je daar dan niks mee doet, word je op DBB idd onderwerp van spot. Dat heeft niks te maken met haar shape of toewijding, maar alles met koppigheid.

Zij noemt het bulk en maakt feitelijk geen progressie. Daar wordt ze op de gebruikelijke en altijd subtiele DBB-manier op gewezen. Overigens vaak ook voorzien van daadwerkelijke tips, zoals dagelijks wegen, omdat je dan de weekgemiddelden kunt vergelijken. Of dat ze niet meerdere keren per week om vier uur 's ochtends cardio hoeft te doen. En als je daar dan niks mee doet, word je op DBB idd onderwerp van spot. Dat heeft niks te maken met haar shape of toewijding, maar alles met koppigheid.
Mag aannemen dat je weet dat bij een vrouw niet iedere week alles hetzelfde is?

Lekker belangrijk als zij ervoor kiest om dingen op een andere manier te doen, als zij dat fijner vindt

Mag aannemen dat je weet dat bij een vrouw niet iedere week alles hetzelfde is?

Lekker belangrijk als zij ervoor kiest om dingen op een andere manier te doen, als zij dat fijner vindt
Dat onderstreept enkel het belang om met weekgemiddelden te werken.

Eens, maar zo is DBB. Of mogen we wel grappen maken over de eigenwijsheid van bijv. @imnewhere of een willekeurige zomerkuurder, maar niet over haar?

Dat onderstreept enkel het belang om met weekgemiddelden te werken.

Eens, maar zo is DBB. Of mogen we wel grappen maken over de eigenwijsheid van bijv. @imnewhere of een willekeurige zomerkuurder, maar niet over haar?
Ik zeg nergens dat dat niet mag. Ik vind je alleen zuur hiermee, that's it.

Maar ik neem aan dat dat wederzijds is :heart:

Terug
Naar boven