- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Als jij een kraakpand was....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als jij een kraakpand was....
1.5 jaar (met coronabreaks in begrepen)
Waarvan genieten ik ben nu keihard aan het trainen ik ga niet meer teveel bullshit doenGoed bezig kerel, wou dat ik ook op mijn 20e was begonnen, train leef en geniet gewoon.
Kan je toch nog wel genietenWaarvan genieten ik ben nu keihard aan het trainen ik ga niet meer teveel bullshit doen
it's not that deepDoe je al iets tegen je terugtrekkende haarlijn?
Nee maak me er niet zo druk om. Als ik kaal word word ik kaal. Plus niemand valt het op in mijn vriendenkring + ik houd er rekening mee dat jij mij haat dus ik neem het met een korrel zout😊👍🏼
En van mij dan? Lijkt me kut om jong kaal te worden man. Wel mooie progressie al lijkt de 1e foto wat lastig te vergelijken ivm de pose.Nee maak me er niet zo druk om. Als ik kaal word word ik kaal. Plus niemand valt het op in mijn vriendenkring + ik houd er rekening mee dat jij mij haat dus ik neem het met een korrel zout😊👍🏼
Nee maak me er niet zo druk om. Als ik kaal word word ik kaal. Plus niemand valt het op in mijn vriendenkring + ik houd er rekening mee dat jij mij haat dus ik neem het met een korrel zout😊👍🏼
Fktop wat moet ik eraan doen dan hele dag gaan janken?🤣Nah goed, het is in anderhalfjaar tijd al al een cm of twee opgeschoven.. en dat op jouw leeftijd. Over een jaar of vijf heb je een eilandje. Dan denk je er wel anders over.
Ja weet ik niet ik laat nooit me benen fotograferen binnenkort misschien eens doen maar moet zeggen dat ik been poses wel lastig vindEn van mij dan? Lijkt me kut om jong kaal te worden man. Wel mooie progressie al lijkt de 1e foto wat lastig te vergelijken ivm de pose.
Oh en waarom show je nooit leg progressie?
Fktop wat moet ik eraan doen dan hele dag gaan janken?🤣
Me pa is ook echt kaal kaal dusja wat voor shampoo dan. Ik begin wel stevigere baardgroei te krijgenTja dat ga je sws doen jou kennende.
Maar je kunt er wat aan doen, 2x per week een bepaalde shampoo gebruiken kan al veel doen.
En ik haat je helemaal niet, daarvoor moet je beter je best doen.
Minoxidil, ben het wel met camelus eens. Beter voorkomen dan genezen ik heb me toch een kale kruin dat ik bijna genoodzaakt ben om toch kaal te gaanMe pa is ook echt kaal kaal dusja wat voor shampoo dan. Ik begin wel stevigere baardgroei te krijgen
Ik heb daar meer over gelezen werkt dat ook voor baardgroei?Minoxidil, ben het wel met camelus eens. Beter voorkomen dan genezen ik heb me toch een kale kruin dat ik bijna genoodzaakt ben om toch kaal te gaan
Van de kruidvat?Minoxidil, ben het wel met camelus eens. Beter voorkomen dan genezen ik heb me toch een kale kruin dat ik bijna genoodzaakt ben om toch kaal te gaan
Ja. Het helpt op alle plekken waar haarfollikels zitten.Ik heb daar meer over gelezen werkt dat ook voor baardgroei?