- Waardering
- 10.297
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Binnenkort even halenš„²Ja. Het helpt op alle plekken waar haarfollikels zitten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Binnenkort even halenš„²Ja. Het helpt op alle plekken waar haarfollikels zitten.
Zou eerst een even lezen, het is geen andrelon ofzo eh

Jij hebt mij wel 100 keer gewaarschuwd en ben nu praktisch kaal

Jij hebt mij wel 100 keer gewaarschuwd en ben nu praktisch kaal![]()
Dat van hem was geen waarschuwing

Toch duidelijk gains gemaakt (Hvl woog je in de before picture?)
67kg. Ben nu 76kg. Niet alleen gains ben echt sterk geworden. Net weer 11reps met 112.5kilo met de squat binnenkort poging 150kgToch duidelijk gains gemaakt (Hvl woog je in de before picture?)
Gelukkig maar dat je geen steroĆÆden gebruikt.Minoxidil, ben het wel met camelus eens. Beter voorkomen dan genezen ik heb me toch een kale kruin dat ik bijna genoodzaakt ben om toch kaal te gaan
HOW BAAAAD DO U WANT IT. NO KRUIDEN EN SAUSJES ALLOWED ONLY TEAAAAAARS!!
Fish and ricecakes onlyHOW BAAAAD DO U WANT IT. NO KRUIDEN EN SAUSJES ALLOWED ONLY TEAAAAAARS!!
En dan ook direct Mixodidil op je b**kes smeren. Zelf niet gebruikt maar m'n hoofd is heel wat puntjes erop vooruit gegaan met goede stoppelbaard.
Dit inderdaad, heerlijk.![]()
Je hoofd kaalscheren: 'Het beste wat ik ooit heb gedaanā
Loos je lokken, en daarmee ook de angst om kaal te worden.www.menshealth.com
ThanksšŖš¼š@rippedmeeuw Begint er goed uit te zien! Snap wel dat die chicks moeite hebben jou gevaccineerd te krijgen.
Prima progressie, maar nu niet naast je schoenen gaan lopen heš67kg. Ben nu 76kg. Niet alleen gains ben echt sterk geworden. Net weer 11reps met 112.5kilo met de squat binnenkort poging 150kg
Holy moly!