XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Als de oerknal de schepper was van ons heelal en alles daarin was. is het dan mogelijk dat de mens de oerknal als zijn god heeft overgenomen? Maw is god en de oerknal hetzelfde?

Was een filosofische vraag die ik zag opduiken in sterrenkunde. Opzich een logische verklaring maar wss tegen het zere been van de kerk🤣
De paus en de kardinalen denken ook gewoon dat de oerknal heeft plaatsgevonden, en dat Darwin het bij het juiste eind had. Een van de vorige pausen waarschuwde nog wel Stephen Hawkin dat hij niet in de zwarte gaten mocht "kijken", omdat dat het terrein van god zou zijn.

De paus en de kardinalen denken ook gewoon dat de oerknal heeft plaatsgevonden, en dat Darwin het bij het juiste eind had. Een van de vorige pausen waarschuwde nog wel Stephen Hawkin dat hij niet in de zwarte gaten mocht "kijken", omdat dat het terrein van god zou zijn.
De enige zwarte gaten waar de paus graag in kijkt zijn die van kleine jongetjes.

Sterker nog, volgens Wikipedia:
Grondlegger van de oerknaltheorie is de Leuvense hoogleraar en priester dr. Georges Lemaître.

Die zwarte gaten zijn niet het terrein van god, maar van de katholieke kerk :roflol:
Alles is het terrein van de Katholieke Kerk!

De kans op misbruik door een familielid, bekende of leraar is groter dan door een geestelijke.

Maar dit is een fototopic en foto's van die zwarte gaten mogen gelukkig om meerdere redenen niet.

Screenshot_20211108-194928_Instagram.jpg

Met uitzondering van eetlust is alles goed hersteld 9 weken na m’n cut. Binnenkort een bloedtest ter bevestiging en dan zien ik wel.
FF79AF80-3833-44FD-A382-C4FFD873E409.jpeg
t*ring! Serieus jaloers op die quad sweep, wat doe je voor je benen wat betreft oefeningen?

t*ring! Serieus jaloers op die quad sweep, wat doe je voor je benen wat betreft oefeningen?
Momenteel:

Hack squat, 45graden leg press, banded V-squat en (uni-en bilateral) leg extension.

Hetgeen mij het meest geholpen heeft is:

-Volledige ROM. Vroeg wat tijd om comfortabel zo diep te gaan met gewichten (en goeie vorm) maar quads zijn dan echt beginnen groeien. Ik leg op het platform van de hack squat een schijf of trapje zodat ik de safety bars niet raak eenmaal ik beneden zit.

-De cue ‘knieën naar voor’ ipv ‘knieën naar buiten’. Vraagt ook wat tijd om gewend te worden. Stance is ook eerder schouderwijdte ipv vrij breed te staan.

-Quad stretch na de laatste oefening. Of in een sissy squat stand of in een split squat stand (achterste been wordt hier hard gestretcht).

-Aanleg :P

No homo, but looking good ✌️
Bedankt:eyebrow:

Momenteel:

Hack squat, 45graden leg press, banded V-squat en (uni-en bilateral) leg extension.

Hetgeen mij het meest geholpen heeft is:

-Volledige ROM. Vroeg wat tijd om comfortabel zo diep te gaan met gewichten (en goeie vorm) maar quads zijn dan echt beginnen groeien. Ik leg op het platform van de hack squat een schijf of trapje zodat ik de safety bars niet raak eenmaal ik beneden zit.

-De cue ‘knieën naar voor’ ipv ‘knieën naar buiten’. Vraagt ook wat tijd om gewend te worden. Stance is ook eerder schouderwijdte ipv vrij breed te staan.

-Quad stretch na de laatste oefening. Of in een sissy squat stand of in een split squat stand (achterste been wordt hier hard gestretcht).

-Aanleg :P

Bedankt:eyebrow:

Velen beweren juist dat knieën naar buiten en een bredere stance beter is voor quad sweep. Ik denk dat het vooral “aanleg” is. :P

Velen beweren juist dat knieën naar buiten en een bredere stance beter is voor quad sweep. Ik denk dat het vooral “aanleg” is. :P
Doorgaans heb je met zo’n stance minder knie flexie ime. Aanleg is idd een belangrijke :P @Strive4muscle verplaatst gewichten die ik nooit zal kunnen verplaatsen bijvoorbeeld :roflol:

Terug
Naar boven