Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Hopelijk gaat het wat beter gaan met de trainingen... Bovenkant rug/ schouders zaten vast
Vorige keer heeft het wel geholpen..
Bij mij waren "mijn fascia's verkleefd".Zelf nog nooit gedaan, misschien eens proberen.
Maar letterlijk iedereen die gaat komt terug met 'zat vast' en 'knopen'.
Dat is standaard na 6 decennia.
Is toch al bewezen dat die zooi niets doet?![]()
Hopelijk gaat het wat beter gaan met de trainingen... Bovenkant rug/ schouders zaten vast
Ja God bestaat ook niet. Maar genoeg mensen die naar een kerk gaan.
Gebeurde bij een val tijdens het mountainbiken!
Bij een bepaalde manier van denken over de werkelijkheid (in de zin dat mensen de realiteit projecteren), is het bestaan van een god filosofisch onvermijdelijk.Ja God bestaat ook niet. Maar genoeg mensen die naar een kerk gaan.
Zit je weer aan de kanon?Bij een bepaalde manier van denken over de werkelijkheid (in de zin dat mensen de realiteit projecteren), is het bestaan van een god filosofisch onvermijdelijk.
Volgens de fysiotherapeuten van deze wereld helaas wel. De fysio ging daarom eerst daarmee aan de slag, voordat hij de geluxeerde schouder aanpakte.
Nog niet. Als je me niet gelooft, lees het dan maar na in een goed boekwerk, bijvoorbeeld Bertrand Russell's History of western philosoph, het hoofdstuk over David Hume.
Nu we inzien dat er een grote kans is dat we in een simulatie leven (zie Nick Bostrom), is deze visie weer actueel.Nog niet. Als je me niet gelooft, lees het dan maar na in een goed boekwerk, bijvoorbeeld Bertrand Russel's History of western philosoph, het hoofdstuk over David Hume.
Bij een bepaalde manier van denken over de werkelijkheid (in de zin dat mensen de realiteit projecteren), is het bestaan van een god filosofisch onvermijdelijk.
Jij schat mij veel te hoog in.Nog niet. Als je me niet gelooft, lees het dan maar na in een goed boekwerk, bijvoorbeeld Bertrand Russel's History of western philosoph, het hoofdstuk over David Hume.
Als luisterboek opzoeken.