AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

  • Screenshot_20211125-185107.jpg

    Voor in noodsituaties..
    Voorbereid xD
     
    Waarom zou hij?


    Oh ja, laat het hem vooral zeggen dan. Lekker voorbeeld voor de jeugd.
    Mwah je kan ook duidelijk zeggen dat dit de waarheid is hoe het werkt. En dat het af te raden is lijkt me niet dat een jochie van 15 naalden in zichzelf zomaar gaat zetten
     
    Kosso heeft goede genen, Wouter stelt gewoon weinig voor.
     
    Had je zijn bulk docu gezien. Ruim 10kg aangekomen in 10 weken en hij is droger geworden.

    Dan gaan de alarmbellen wel rinkelen bij mij 😃
     
    Alleen jammer dat hij niet eerlijk is
    Hij heeft vaak zat laten doorschemeren dat hij gewoon gebruikt. En zoals Wovano zegt is verder je mond erover houden iets anders. Er heerst nogal een stigma op en kan marketingwise je een boost geven, maar met zijn following zeer waarschijnlijk niet. Als je een fitness influencer bent is het een anders verhaal, dan kan open zijn wel helpen. Kijk naar een Merijn destijds.

    Zijn gemiddelde volger is een straatjongen met een iq van een aardappel dus die doen alles wat hij zegt. Iets met voorbeeldfunctie. ;)
     
    Waar heb jij het over?
    Oh niks sorrie, was grapje over kwaliteit foto, maar vind t vooral tof dat je foto's plaatst. En als ik mn grapje uit moet uitleggen is t niet meer grappig.. Succes met de vooruitgang :)
     
    moet trouwens bekennen dat wovano beter uit de verf komt
     
    Bij kosso zie je meteen wanneer die off is en wanneer on. Op dit moment gebruikt die niet.
     
    Back
    Naar boven