MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (35 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • gross GIF
    Fonzy
     
    Hou nu 2250 aan, met dik 200gr eiwit/ 90gr vet.

    Veel carbs geschrapt.

    Op trainingsdagen eet ik wel 2600 ivm carbs
     
    Dan hou je toch juist 2600 aan? Of train je maar 2 dagen per week?
     
    3 x per week nu in de cut.

    Onderhoud is +- 3000 met mijn activiteiten erbij overdag(werk etc)
    Met 2500 val ik een 0.5/0.6 kilo af per week
     
    Dus met 4x 750 cal tekort
    3x 400 cal tekort is 4200cal per week, dus zal dan ongeveer 0.7 kilo per week gaan afvallen schat ik in...

    Denk nog 10kg er af voor ik kan starten met de gear, 15 weekjes ga ik voor, zit ik mooi in het voorjaar
     
    Laatst bewerkt:
    Ze ziet er echt goed uit. Ik zie voornamelijk Spaanse passagiers met botox en dat had ik mijn collega ook gezegd dat dit mevrouw tenminste hard werkt voor haar lichaam en geen plastic in haar lichaam heeft laten zetten
    Die vluchten uit colombia vind ik het leukst om te doen hoor :eyebrow:
     
    Dus met 4x 750 cal tekort
    3x 400 cal tekort is 4200cal per week, dus zal dan ongeveer 0.7 kilo per week gaan afvallen schat ik in...

    Denk nog 10kg er af voor ik kan starten met de gear, 15 weekjes ga ik voor, zit ik mooi in het voorjaar
    Ben benieuwd
     
    Discipline zal het niet aan liggen, ben er al 10 kg kwijt, eet al 9 weken hetzelfde. Drink geen frisdranken of suikers, alleen water en zwarte koffie
    Dus het gaat gewoon lopen zoals ik hiervoor beschreef😉.
     
    Toch een klein beetje trots op mijn wederhelft. Ja 9/10 x moet ik hem erop wijzen dat hij eiwitten moeten hebben, maar hij traint wel weer redelijk fanatiek dus het gaat de goede kant op. Vet% moet ik weer meten, maar dat zal rond de 13-14% zijn. Stats 88 kg op 1.81.
    Screenshot_20211126-160121_GridArt.jpg
     
    Toch een klein beetje trots op mijn wederhelft. Ja 9/10 x moet ik hem erop wijzen dat hij eiwitten moeten hebben, maar hij traint wel weer redelijk fanatiek dus het gaat de goede kant op. Vet% moet ik weer meten, maar dat zal rond de 13-14% zijn. Stats 88 kg op 1.81.
    Bekijk bijlage 541986
    Zeker goed fysiek hij mag niet klagen ✌️
     
    Toch een klein beetje trots op mijn wederhelft. Ja 9/10 x moet ik hem erop wijzen dat hij eiwitten moeten hebben, maar hij traint wel weer redelijk fanatiek dus het gaat de goede kant op. Vet% moet ik weer meten, maar dat zal rond de 13-14% zijn. Stats 88 kg op 1.81.
    Bekijk bijlage 541986
    Goed bezig
     
    Zeker goed fysiek hij mag niet klagen ✌️
    Nee doet hij ook zeker niet. Hij heeft volgens mij best goede genen voor BB, maar niet de wil en drive dus veel beter dan dit wordt het waarschijnlijk ook niet🤣
     
    Back
    Naar boven