- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Alleen steroïden, amfetamines, plaspillen, sigaretten en eigen urine (Mike Mentzer).
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen steroïden, amfetamines, plaspillen, sigaretten en eigen urine (Mike Mentzer).
Everything Looks Bigger in Belgium!10 kg zwaarder dan op de krachtigfitcup maar prima shape nog
![]()
Doet je goed die bulk📈💪🏼
Ja vandaag nog ff en morgen weer normaal doen

Ik hoop je nieuwe normaal.
Wel? Ik herinner me nog een 101barz sessie waar die iets ingooit van, de mensen die denken dat ik anabolen gebruik juillie moeders.Hij heeft het wel openbaar gemaakt dat ie wat gebruikt, vooral tijdens een wedstrijd prep. Heeft ook verteld wat en welke dosering ie gebruikte.
Vind het wel mooi hoe hij elke 101/zonamo sessie 10kg groter isWel? Ik herinner me nog een 101barz sessie waar die iets ingooit van, de mensen die denken dat ik anabolen gebruik juillie moeders.

Misschien dat ie toen nog onder contract van bepaalde merken was waardoor ie niet openlijk erover kan praten.Wel? Ik herinner me nog een 101barz sessie waar die iets ingooit van, de mensen die denken dat ik anabolen gebruik juillie moeders.
Voor mijn doen "normaal". 😗
Van steks verwacht ik zoiets maar van jou? Dit doet pijn. ☹
"Breek je nek" is daarintegen een onschuldig grapje.Van steks verwacht ik zoiets maar van jou? Dit doet pijn. ☹
2 dagen terug noemde ik jou nog een wijs man. 😌"Breek je nek" is daarintegen een onschuldig grapje.
Niet helemaal waar, je noemde me oud omdat ik "wijs overkom".