Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Screenshot_20211231-155101_Facebook.jpg
Looking good Sanca 👍💪

Graag on topic blijven.

Knap lastig nog. Voor het eerst betaald gekregen tijdens het fotograferen :P

Bijlagen

• IMG_8495.jpg
    IMG_8495.jpg
    179,6 KB · Weergaven: 166
  • IMG_8531.jpg
    IMG_8531.jpg
    53,1 KB · Weergaven: 162
  • IMG_8640.jpg
    IMG_8640.jpg
    56,2 KB · Weergaven: 163
  • IMG_8694.jpg
    IMG_8694.jpg
    124,2 KB · Weergaven: 161
  • IMG_8713.jpg
    IMG_8713.jpg
    88,5 KB · Weergaven: 158
  • IMG_8731.jpg
    IMG_8731.jpg
    130,7 KB · Weergaven: 159
  • IMG_8731-2.jpg
    IMG_8731-2.jpg
    130,7 KB · Weergaven: 158
IMG_20220106_125546.jpg

Ben ik weer met mijn schamele takkelijf 😄

Even een wat realistischer plaatje zonder geflex en goede belichting etc.

Het fysiek is momenteel wel ok, maar het moet zowel droger als voller.

Ben nog even aan het cutten maar train nu weer 6x per week, 0 alcohol en andere ellende en ik ga wel wat in kracht omhoog, dus misschien pers ik er nog een KLEIN beetje gains uit in m'n huidige cal tekort.

IMG_20220106_125546.jpg

Ben nog even aan het cutten maar train nu weer 6x per week, 0 alcohol en andere ellende en ik ga wel wat in kracht omhoog, dus misschien pers ik er nog een KLEIN beetje gains uit in m'n huidige cal tekort.

Prima fysiek. Wat zijn je stats + hoeveel kcals eet je tijdens t cutten?

IMG_20220106_125546.jpg

Puur uit nieuwsgierigheid en wil niemand aanmoedigen, maar waarom knal je er geen test kuur ofzo ertegen aan. Je hebt echt een ziek fysiek en snapt hoe voeding werkt aan je shape te zien.

Droger en voller is samen nauwelijks natty te doen bij dit vp inderdaad. Ik heb het al een beetje opgegeven en probeer maar zo droog mogelijk te blijven en m’n huidige massa op peil te houden. Weet niet hoe oud je bent ? Toen ik 30 ofzo was ging het wel een stukkie makkelijker allemaal 😅

Droger en voller is samen nauwelijks natty te doen bij dit vp inderdaad. Ik heb het al een beetje opgegeven en probeer maar zo droog mogelijk te blijven en m’n huidige massa op peil te houden. Weet niet hoe oud je bent ? Toen ik 30 ofzo was ging het wel een stukkie makkelijker allemaal 😅
TRT slammen?
Op mijn 50ste zou ik het nog overwegen.
Maar dan eerder om naar de wallen te gaan.

Ik ben 1,88m en weeg 76,2kg
Kracht stats weet ik nu niet maar m'n lifts waren iig:
D 180
S 140
B 110 (wel met een beetje een stuit)
Vetpercentage zal iets van... 11-12% zijn?

Ik eet nu 2500cal en dat is echt killing voor mij. Of iig alle zeilen bij zetten om binnen die cal te blijven.

Ik ben 1,88m en weeg 76,2kg
Kracht stats weet ik nu niet maar m'n lifts waren iig:
D 180
S 140
B 110 (wel met een beetje e
Puur uit nieuwsgierigheid en wil niemand aanmoedigen, maar waarom knal je er geen test kuur ofzo ertegen aan. Je hebt echt een ziek fysiek en snapt hoe voeding werkt aan je shape te zien.

stuit)
Vetpercentage zal iets van... 11-12% zijn?

Ik eet nu 2500cal en dat is echt killing voor mij. Of iig alle zeilen bij zetten om binnen die cal te blijven.
Dank! Ehm ja eenmaal aan testosteron dan moet je dat blijven nemen toch, anders heeft het geen zin? Waar ga ik dat de rest van mijn leven halen dan. +gehannes met naalden, je kunt het verkeerd in de spier zetten geloof ik, ik zie dat dan al weer mis gaan.

.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven