Snuff-Sann
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 11%
Looking good Sanca 👍💪
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Looking good Sanca 👍💪
SniperX?
De enige echte.

Wie moge SniperX zijn?
Volgens mij ook wel de enige homegym met volledig ingerichte keuken.
Ik dacht even: dit plaatje ken ik. Alleen was dat van een achterbuurt in Ghana en de mannen waren niet wit

![]()
Ben ik weer met mijn schamele takkelijf 😄
Even een wat realistischer plaatje zonder geflex en goede belichting etc.
Het fysiek is momenteel wel ok, maar het moet zowel droger als voller.
Ben nog even aan het cutten maar train nu weer 6x per week, 0 alcohol en andere ellende en ik ga wel wat in kracht omhoog, dus misschien pers ik er nog een KLEIN beetje gains uit in m'n huidige cal tekort.
Puur uit nieuwsgierigheid en wil niemand aanmoedigen, maar waarom knal je er geen test kuur ofzo ertegen aan. Je hebt echt een ziek fysiek en snapt hoe voeding werkt aan je shape te zien.![]()
Ben ik weer met mijn schamele takkelijf 😄
Even een wat realistischer plaatje zonder geflex en goede belichting etc.
Het fysiek is momenteel wel ok, maar het moet zowel droger als voller.
Ben nog even aan het cutten maar train nu weer 6x per week, 0 alcohol en andere ellende en ik ga wel wat in kracht omhoog, dus misschien pers ik er nog een KLEIN beetje gains uit in m'n huidige cal tekort.
TRT slammen?Droger en voller is samen nauwelijks natty te doen bij dit vp inderdaad. Ik heb het al een beetje opgegeven en probeer maar zo droog mogelijk te blijven en m’n huidige massa op peil te houden. Weet niet hoe oud je bent ? Toen ik 30 ofzo was ging het wel een stukkie makkelijker allemaal 😅
Ik ben 1,88m en weeg 76,2kgPrima fysiek. Wat zijn je stats + hoeveel kcals eet je tijdens t cutten?
Ik ben 1,88m en weeg 76,2kgPrima fysiek. Wat zijn je stats + hoeveel kcals eet je tijdens t cutten?
Puur uit nieuwsgierigheid en wil niemand aanmoedigen, maar waarom knal je er geen test kuur ofzo ertegen aan. Je hebt echt een ziek fysiek en snapt hoe voeding werkt aan je shape te zien.
Dank! Ehm ja eenmaal aan testosteron dan moet je dat blijven nemen toch, anders heeft het geen zin? Waar ga ik dat de rest van mijn leven halen dan. +gehannes met naalden, je kunt het verkeerd in de spier zetten geloof ik, ik zie dat dan al weer mis gaan.Puur uit nieuwsgierigheid en wil niemand aanmoedigen, maar waarom knal je er geen test kuur ofzo ertegen aan. Je hebt echt een ziek fysiek en snapt hoe voeding werkt aan je shape te zien.