Dus toch maar geen carrièreswitch?O wow ik dacht serieus dat je 1k ofzo per maand kwijt was daarvoor.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus toch maar geen carrièreswitch?O wow ik dacht serieus dat je 1k ofzo per maand kwijt was daarvoor.
GH & insulline is duur rest kost eigenlijk geen drolDat had ik dus ook... Dacht ook dat dat grapje je honderden euro's per maand kost.
Van HGH wist ik het toevallig wel. Laatst ergens in een YouTube video gehoord dat er bodybuilders zijn die daar +10.000 dollar per jaar voor uittrekken.GH & insulline is duur rest kost eigenlijk geen drol
Insuline is ook niet zo duurGH & insulline is duur rest kost eigenlijk geen drol
Het leven is niet goedkoop. Dat kan ik je vertellen.Andere dingen kosten wel klauwen met geld hoorde ik van @IRONic Drunker
Insuline kost geen drol,GH & insulline is duur rest kost eigenlijk geen drol

Vaak is een algemene richtlijn; hoe groter de tiet en hoe ronder de kont hoe duurder het word. 💁♂️Het leven is niet goedkoop. Dat kan ik je vertellen.
Mijn opa gebruikt insuline.GH & insulline is duur rest kost eigenlijk geen drol

Hou toch op zeg. Beter en natuurlijker kan haast niet![]()
Ben ik weer met mijn schamele takkelijf 😄
Even een wat realistischer plaatje zonder geflex en goede belichting etc.
Het fysiek is momenteel wel ok, maar het moet zowel droger als voller.
Ben nog even aan het cutten maar train nu weer 6x per week, 0 alcohol en andere ellende en ik ga wel wat in kracht omhoog, dus misschien pers ik er nog een KLEIN beetje gains uit in m'n huidige cal tekort.
Dit weet je helaas ook niet zeker als je meer betaald want welk ug lab laat realistisch gezien elke nieuwe batch raws controleren of iedere nieuwe batch gear.Betaal zelf liever iets meer zodat er ook in zit wat er op de label staat. Wat op het labeltje staat is niet altijd wat erin zit is mijn ervaring 🙁
Testosteron kost geen drol iig niet underground.O wow ik dacht serieus dat je 1k ofzo per maand kwijt was daarvoor.
Wat betekent dit?Vaak is een algemene richtlijn; hoe groter de tiet en hoe ronder de kont hoe duurder het word. 💁♂️
Is er geen plek waar je je shit kan laten testen zoals dat wel kan met drugs? (Zie Jellynek)Testosteron kost geen drol iig niet underground.
20 weken cruisen op 150mg kost me minder dan 6 euro per maand, zal geen exacte prijs noemen het is iig minder.
Nee, dit kosten om dit te laten testen zijn vele malen hoger. Het is dan veel goedkoper om je bloedwaarden te testen wanneer je on Gear bent.Is er geen plek waar je je shit kan laten testen zoals dat wel kan met drugs? (Zie Jellynek)
Ik bedoel op zuiverheid en verontreinigingen enzo. Niet per se op de concentratie werkzame stof.Nee, dit kosten om dit te laten testen zijn vele malen hoger. Het is dan veel goedkoper om je bloedwaarden te testen wanneer je on Gear bent.
Janoshik doet het vrij goedkoop maar is geen officiële instantie oid. Galen vindt het “UG die UG test”.Is er geen plek waar je je shit kan laten testen zoals dat wel kan met drugs? (Zie Jellynek)
Uitgemergelde heroinehoertjes zijn goedkoper dan een iets voller model (bedoelt hij denk ik
)Dat krijgen er nou van, dat getrek met dat ijzer.... en maar volhouden en alsmaar dikkere arms