MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

trt word vaak gedacht dat het alleen is voor de rich and famous elite, maar het kost echt geen drol en is vrijwel voor iedereen te doen. Hoe ouder je word hoe lager je eigen test aanmaak word met alle gevolgen van dien. Voor 15€ pm
Blijf je 4ever 18.

SIGN ME UP ✌️

• Like
Waarderingen: 6am
Maar hoe ga je dit via de arts krijgen zonder dat je test te laag is?
Ik denk niet dat trt iets is om te doen met badkuip kwaliteit.

Maar hoe ga je dit via de arts krijgen zonder dat je test te laag is?
Ik denk niet dat trt iets is om te doen met badkuip kwaliteit.
Via de huisarts hoeft niet kunt legit goede gear kopen en indien je het niet vertrouwd qua dosering dan laat je het testen voor paar tientjes. Een goede leverancier loopt niet te kutte met zijn kwaliteit aangezien je dan 1x wat verdiend en daarna niet meer terwijl een goede leverancier weet dat 99% van de gear gebruikers waarschijnlijk terug komen voor meer.

110,8 kg
IMG_20220105_203848_138.jpg

Droger en voller is samen nauwelijks natty te doen bij dit vp inderdaad. Ik heb het al een beetje opgegeven en probeer maar zo droog mogelijk te blijven en m’n huidige massa op peil te houden. Weet niet hoe oud je bent ? Toen ik 30 ofzo was ging het wel een stukkie makkelijker allemaal 😅
Ja ga gewoon weer in de bulk straks hoor, dan word ik vanzelf weer voller. Nog max 2kg eraf. Maar wil niet onder de 75kg komen eigk omdat ik dat gewoon echt een puber gewicht vindt. Ik ben 33. Merk niks van ouder worden en vertragend metabolisme enz, in tegendeel. In de zomer 2020 moest ik cutten op 2200 en nu heb ik wat meer vetvrije massa, dus nu lukt het op 2500. We gaan vooruit!

Terug
Naar boven