apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
15 per maand?En trt 4 life is echt niet duur als je gewoon 100/150 pw zet ben je +/-15€ pm kwijt ex. inject materie, maar dat is centen werk.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
15 per maand?En trt 4 life is echt niet duur als je gewoon 100/150 pw zet ben je +/-15€ pm kwijt ex. inject materie, maar dat is centen werk.
50€ vial
Vind ik nog veel voor een maand

Voor de helft heb je ook al een vial 😅.50€ vial
10ml = 1ml=200mg test E = 2000 test E
100 pw = 400 pm
Betaal zelf liever iets meer zodat er ook in zit wat er op de label staat. Wat op het labeltje staat is niet altijd wat erin zit is mijn ervaring 🙁
Via de huisarts hoeft niet kunt legit goede gear kopen en indien je het niet vertrouwd qua dosering dan laat je het testen voor paar tientjes. Een goede leverancier loopt niet te kutte met zijn kwaliteit aangezien je dan 1x wat verdiend en daarna niet meer terwijl een goede leverancier weet dat 99% van de gear gebruikers waarschijnlijk terug komen voor meer.Maar hoe ga je dit via de arts krijgen zonder dat je test te laag is?
Ik denk niet dat trt iets is om te doen met badkuip kwaliteit.

Je kan een crashdieet volgen en vervolgens test waarden laten meten, mark zijn teelballen zullen ondertussen ook wel terug in zijn buik hangen.Maar hoe ga je dit via de arts krijgen zonder dat je test te laag is?
Ik denk niet dat trt iets is om te doen met badkuip kwaliteit.
#dedication
Ja ga gewoon weer in de bulk straks hoor, dan word ik vanzelf weer voller. Nog max 2kg eraf. Maar wil niet onder de 75kg komen eigk omdat ik dat gewoon echt een puber gewicht vindt. Ik ben 33. Merk niks van ouder worden en vertragend metabolisme enz, in tegendeel. In de zomer 2020 moest ik cutten op 2200 en nu heb ik wat meer vetvrije massa, dus nu lukt het op 2500. We gaan vooruit!Droger en voller is samen nauwelijks natty te doen bij dit vp inderdaad. Ik heb het al een beetje opgegeven en probeer maar zo droog mogelijk te blijven en m’n huidige massa op peil te houden. Weet niet hoe oud je bent ? Toen ik 30 ofzo was ging het wel een stukkie makkelijker allemaal 😅
O wow ik dacht serieus dat je 1k ofzo per maand kwijt was daarvoor.
Dat had ik dus ook... Dacht ook dat dat grapje je honderden euro's per maand kost.O wow ik dacht serieus dat je 1k ofzo per maand kwijt was daarvoor.
Andere dingen kosten wel klauwen met geld hoorde ik van @IRONic DrunkerDat had ik dus ook... Dacht ook dat dat grapje je honderden euro's per maand kost.
De whey staat zelfs duurderO wow ik dacht serieus dat je 1k ofzo per maand kwijt was daarvoor.
Wel een beetje... Laatst 1x andarine+cardarine geprobeerd voor 8 weken. Was €175.Heb pandoras box geopend. Binnenkort iedereen buffed AF hier allemaal on TRT.