- Waardering
- 10.297
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Stoker
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stoker
Heuuu. BrabantKlopt maar als ik alles heb geregeld hier ga ik weg uit Groningen miss ergens in brabant wonen

Ik vind de standaarden hier juist heel laag

De gehandicapten die ik begeleid hebben nog betere comebacks.
Je weet dat hij sarcastisch was hèKlopt maar als ik alles heb geregeld hier ga ik weg uit Groningen miss ergens in brabant wonen
Ooohhh shitttDe gehandicapten die ik begeleid hebben nog betere comebacks.

@rippedmeeuw hij zegt dat je mentaal nog minder bent dan een gehandicapte en dat je niet neukt en maagd bentEcht respect man. Dat tis 55 kg eraf of zo
Klopt helemaal, ben er iedere dag blij mee... Het resultaat is leuk maar de weg er naartoe vond ik ook wel wat hebben. Veel geleerd! Bedankt voor je vriendelijke woordenEcht respect man. Dat tis 55 kg eraf of zo
Maar na de moeilijke tijd van het afvallen zelf zal je vast ook wel heel veel energie hebben gekregen en zelfvertrouwen omdat je het kon.

Rolletjes
Rare plek wel, lijkt me niet prettig daar

Aardig ben ik sowieso!Wel aardig voor een natty!
Mooie loods ook trouwens...

Lijkt met name naar je middel :$
Vandaar dat ik een back pose doe…. 😅
Rug en schouderLijkt ook wel of je latissumus dorsi (je V) en je deltoidius wat dikker zijn geworden.
Weet niet hoe jullie die spieren noemen met afkortingen etc, maar zo iig geleerd in een verleden tijdens opleiding fysio.

Maak elke maand ook paar fotos in een pose, zodat je na paar maanden toch beetje kunt zien of er wat veranderd is. De wekelijkse fotos in me log zijn vrij basic, voor/zij- en achterkant.Lijkt ook wel of je latissumus dorsi (je V) en je deltoidius wat dikker zijn geworden.
Weet niet hoe jullie die spieren noemen met afkortingen etc, maar zo iig geleerd in een verleden tijdens opleiding fysio.