- Waardering
- 3.071
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 78kg
Haha wilde specifieke delen van de rug en schouder benoemen waarvan ik zag dat ze toegenomen waren. Zal het voor mezelf simpeler houden
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha wilde specifieke delen van de rug en schouder benoemen waarvan ik zag dat ze toegenomen waren. Zal het voor mezelf simpeler houden
Lats en deltsLijkt ook wel of je latissumus dorsi (je V) en je deltoidius wat dikker zijn geworden.
Weet niet hoe jullie die spieren noemen met afkortingen etc, maar zo iig geleerd in een verleden tijdens opleiding fysio.

Top, dat zocht ik
voor intimi

en is er nog een mooie latijnse term voor die rolletjes boven je broekband?

Ik ben die shit dus serieus gaan googlen en veel verder dan dit kwam ik niet:en is er nog een mooie latijnse term voor die rolletjes boven je broekband?![]()
Zwembandenvoor intimi
en is er nog een mooie latijnse term voor die rolletjes boven je broekband?![]()
Musculus Bulla abdominis?voor intimi
en is er nog een mooie latijnse term voor die rolletjes boven je broekband?![]()
Bulla abdominis maximus.
Als jij je memoires zou gaan uitschrijven en uitgeven, heb je toch zo een schamel pensioentje bij elkaar? Fotootje als parkranger, Fotootje trainen met Robbie, Fotootje in verpleegteneu
Verpleegkleding past me niet (zelfs de XL handschoenen te krap), het is Robby en er staat tegenwoordig ook een fotootje van mijn benen hier! Maar geweldig idee.Als jij je memoires zou gaan uitschrijven en uitgeven, heb je toch zo een schamel pensioentje bij elkaar? Fotootje als parkranger, Fotootje trainen met Robbie, Fotootje in verpleegteneu
@wovano wil vast wel redigeren.
Je mag ze best een keertje trainen hoorVerpleegkleding past me niet (zelfs de XL handschoenen te krap), het is Robby en er staat tegenwoordig ook een fotootje van mijn benen hier! https://forum.bodybuilding.nl/attachments/img20220111143413-jpg.545643/Maar geweldig idee.

mwww... is geen musculus
Beter

Musculi (meervoud) Weet ik veel, erg lang geleden dat ik Latijn op school had
www.instagram.com
Musculi (meervoud) Weet ik veel, erg lang geleden dat ik Latijn op school had