Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Minder posen meer eten en hard trainen
Haha was van mn fotolog, vreten en hard trainen lukt wel goed. Moet nou slimmer trainen, begin nu ook met 5/3/1 BBB. Zelf schemas maken is wel leuk enzo maar kom er niet meer mee weg dat ik steeds te dicht bij mn max train.

Resultaat van na de 1e lockdown niet meer trainen. :))
1642409002924.png

IK ga weer autistisch leven zoals vroeger. Hopelijk dat musclememory zijn ding doet. Twijfel aleen heel erg over kcals. Ik ben gewoon 20%+. Soms feathers op m'n quads maar dat komt door vet distributie. Buik lijkt wel 30% man. Recompen kjlinkt als tijdverdoen en bulken kan niet i.v.m vp%.

Nu alleen hopen dat ik LB gemotiveerd kan doorzetten aangezien ik geen pulls en squats kan doen en we verder alleen een leg extension en curl hebben. :roflol:

autistisch leven deed je de afgelopen 2 jaar toch ook gewoon :trollface:

1642409002924.png

IK ga weer autistisch leven zoals vroeger. Hopelijk dat musclememory zijn ding doet. Twijfel aleen heel erg over kcals. Ik ben gewoon 20%+. Soms feathers op m'n quads maar dat komt door vet distributie. Buik lijkt wel 30% man. Recompen kjlinkt als tijdverdoen en bulken kan niet i.v.m vp%.

Nu alleen hopen dat ik LB gemotiveerd kan doorzetten aangezien ik geen pulls en squats kan doen en we verder alleen een leg extension en curl hebben. :roflol:
Flink klote, heb zelf op 't moment een enkel blessure dus de gym is open kan ik alsnog niet squatten en deadliften. Mijn hoop is ook op musclememory😭

autistisch leven deed je de afgelopen 2 jaar toch ook gewoon :trollface:
Zekers. Maar pre corona trackte ik elke lift tot perfectie, elke gram voeding ook.

Nu twee jaar vrijwel niet getraind, enige wat ik heb gedaan is kcal bijgehouden en grofweg rond onderhoud met 160-200g eiwit.

Rechts is wel potato pic, maar verschil is helaas toch wel duidelijk..... succes weer! :thumb:
Merci. Vorige her-openingen lukte het me ook niet echt om in de flow te komen. Maar staat veel prive te veranderen dus dat kan allicht een goede motivatie boost zijn.

Wovano heeft het. ook snel geflikt na de eerste lockdown dus moet goed komen.

Lijpe benen wel hoor bro
Moet toch een goede motivatie zijn lijkt mij

1642409002924.png

Ga je nog een log bijhouden?

Wovano heeft het. ook snel geflikt na de eerste lockdown dus moet goed komen.
- Geen drugs meer gebruiken.
- Geen IIFYM uitmelken met donuts en whey etc. of IF maar gewoon een goed degelijk voedingsschema met fatsoenlijke voedingsmiddelen.
- Natuurlijk gewoon hard trainen.
- En uiteraard een beetje test en tren om het af te maken.

Dan gaat het zeker weten lukken.

- Geen drugs meer gebruiken.
- Geen IIFYM uitmelken met donuts en whey etc. of IF maar gewoon een goed degelijk voedingsschema met fatsoenlijke voedingsmiddelen.
- Natuurlijk gewoon hard trainen.
- En uiteraard een beetje test en tren om het af te maken.

Dan gaat het zeker weten lukken.
Wat is er mis met whey? Of molk ie het uit door 80% van z'n eiwitten uit shakes te halen?

Hoeveel % van je dagelijkse eiwitten uit whey halen is trouwens een goede richtlijn?

Terug
Naar boven