Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Nee, heb altijd in een huis gewoond, maar bepaalde tradities blijven altijd hetzelfde. Met heel de fam in de straat wonen en een behoorlijke hechte familie band, wekelijkse familie diner waar je bij moet zijn anders problems. Vrouwen doen huishouden, mannen werken.
Werk ook met de hele fam in onze familie bedrijf, hoe stereotype het dan ook is, het is idd een recyclings bedrijf.😂
Lijkt me best wel leuk :dunno:

Nee, heb altijd in een huis gewoond, maar bepaalde tradities blijven altijd hetzelfde. Met heel de fam in de straat wonen en een behoorlijke hechte familie band, wekelijkse familie diner waar je bij moet zijn anders problems. Vrouwen doen huishouden, mannen werken.
Werk ook met de hele fam in onze familie bedrijf, hoe stereotype het dan ook is, het is idd een recyclings bedrijf.😂
Hahahahaha! Flink uitgedost voor een communie, en het hele plaatje is compleet

• Haha
Waarderingen: AK
old iezer boer

• Like
Hahahahaha! Flink uitgedost voor een communie, en het hele plaatje is compleet
Begin al met de babykamer…..
D3DB648D-E24F-4323-8807-28C845E3DB77.png

Recyclings bedrijf uhuh
91cc10df5c53a40fd73d77f86c0370ff.gif

Dan weet ik je achternaam 😂😜

Vandaag is de dag dat ik 6 jaar van de drugs ben, alcohol zal nu een jaar of 10 zijn. Probleem is nog altijd dat ik veel te veel eet. Sinds corona weet ik het te beperken tot 3x in de week helemaal naar de klote (meerdere pizza's, zak chips, zak borrennoten of m&ms, pak koekjes, snoep en ijs of chocolade op een dag). Doordat ik elke dat 10km wandel ben ik nog niet helemaal dichtgeslipt. Maar merk wel dat het steeds moeilijker wordt om m'n gewicht onder controle te houden, jaar geleden wou ik niet meer meer wegen dan 120 en ik zit nu alweer op 125kg. Ik ben 40 jaar en fitness 25 jaar non stop (zonder kuurtjes) zo'n 4x per week een uurtje.
Heb het idee dat m'n armen niet echt lekker eruit komen op de foto want die zijn denk ik m'n sterkste punt.
Sinds een jaar of 5 kan ik helaas niet meer op kracht trainen en pomp ik maar wat aan, squaten en deadliften kan gelukkig wel weer sinds een maand of 9.
Heftige achtergrond. :haar: Maar ziet er prima uit op 1.91 nu nog even geen snack rotzooi meer in huis halen :D

Iemand tips om deze poses te verbeteren? ~79,7kg 190
20220116_200116(0).jpg

• Like
20220116_195842.jpg

• Like
76 kilo afgevallen en dan zo weinig littekenweefsel? Lekker man! Komt natuurlijk ook wel door de leeftijd, maar had veel meer littekens verwacht.
Ik heb wel wat los vel aan de voorkant maar mag zeker niet klagen. Het wordt steeds minder en minder.

Terug
Naar boven