Het lijkt me niet dat daar (zonder info over de rest van je voeding) een zinnig antwoord op te geven is.Hoeveel % van je dagelijkse eiwitten uit whey halen is trouwens een goede richtlijn?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het lijkt me niet dat daar (zonder info over de rest van je voeding) een zinnig antwoord op te geven is.Hoeveel % van je dagelijkse eiwitten uit whey halen is trouwens een goede richtlijn?
Nee ik bedoelde meer een donut icm whey als maaltijd onder het mom van IIFYM.Wat is er mis met whey? Of molk ie het uit door 80% van z'n eiwitten uit shakes te halen?
Als jij kookt 0%Hoeveel % van je dagelijkse eiwitten uit whey halen is trouwens een goede richtlijn?
Zit wat in.Het lijkt me niet dat daar (zonder info over de rest van je voeding) een zinnig antwoord op te geven is.
Ik zal jullie even uit de droom helpen, er bestaat niet zoiets als spiergeheugen.Flink klote, heb zelf op 't moment een enkel blessure dus de gym is open kan ik alsnog niet squatten en deadliften. Mijn hoop is ook op musclememory😭

- Geen drugs meer gebruiken.
- Geen IIFYM uitmelken met donuts en whey etc. of IF maar gewoon een goed degelijk voedingsschema met fatsoenlijke voedingsmiddelen.
- Natuurlijk gewoon hard trainen.
- En uiteraard een beetje test en tren om het af te maken.
Dan gaat het zeker weten lukken.
Je brengt me op ideeënNee ik bedoelde meer een donut icm whey als maaltijd onder het mom van IIFYM.
ExplainIk zal jullie even uit de droom helpen, er bestaat niet zoiets als spiergeheugen.
Fijne avond![]()
Volgens mij was er een nieuwe recente study die zegt van welIk zal jullie even uit de droom helpen, er bestaat niet zoiets als spiergeheugen.
Fijne avond
Met kuurtjes erbij maken die bovenste punten ook amper wat uit. Zijn genoeg idioten in de sportschool die als een mong**l trainen, als een sukkel eten en als een malle kuren die er gespierd uit zien.
Huh? Ooit spiermassa gebouwd dan krijg je het toch ook sneller terug? Dacht dat dat met dik zijn ook zo was. Eenmaal gruwelijk dik geweest blijf je er altijd aanleg voor hebben omdat je lichaam dat schijnbaar "kent". Dat hebben ze mij altijd wijsgemaakt in ieder geval...Ik zal jullie even uit de droom helpen, er bestaat niet zoiets als spiergeheugen.
Fijne avond![]()
Het was meer om te trollen en hun angst aan te jagen.
Er zitten myonuclei in spiercellen die niet zo meteen verdwijnen als je spiermassa verliest, waardoor je de verloren spiermassa sneller terug kan ontwikkelen als je weer begint te trainen.Het was meer om te trollen en hun angst aan te jagen.
Maar ik geloof niet dat er hersencellen in spieren zitten. Mogelijk heb je een psychisch voordeel ofzo als je bepaalde gewichten hebt gehaald dat je die weer eerder kunt halen omdat je weet dat het mogelijk is ofzo.
Dan hebben wij denk ik een andere definitie van er gespierd uitzien.Met kuurtjes erbij maken die bovenste punten ook amper wat uit. Zijn genoeg idioten in de sportschool die als een mong**l trainen, als een sukkel eten en als een malle kuren die er gespierd uit zien.
En die dingen zit bij voormalige dikkerds in hun vet waardoor ze weer eerder dik worden?Er zitten myonuclei in spiercellen die niet zo meteen verdwijnen als je spiermassa verliest, waardoor je de verloren spiermassa sneller terug kan ontwikkelen als je weer begint te trainen.
Dat is goed mogelijk.Dan hebben wij denk ik een andere definitie van er gespierd uitzien.
Wat praat jij allemaalEn die dingen zit bij voormalige dikkerds in hun vet waardoor ze weer eerder dik worden?

Ik heb eens goed nagedacht, denk bij dikkerds dat het anders is. Je moet denk ik sowieso al aanleg hebben om een BMI van 40 te kweken. Dus die aanleg zie je dan gewoon pas maar waarschijnlijk heb je hem altijd al gehad en zul je hem ook altijd houden.En die dingen zit bij voormalige dikkerds in hun vet waardoor ze weer eerder dik worden?
Dat is goed mogelijk.
Nee, het is ook figuurlijk bedoeld.Maar ik geloof niet dat er hersencellen in spieren zitten.
Dat is inderdaad de verklaring. Een tweede keer gaat het spiermassa aanmaken efficienter dan de eerste keer.Er zitten myonuclei in spiercellen die niet zo meteen verdwijnen als je spiermassa verliest, waardoor je de verloren spiermassa sneller terug kan ontwikkelen als je weer begint te trainen.
Andere dingen, adipocyten, maar hetzelfde effect ja. En er is natuurlijk een psychische component: als ongegeneerd stouwen een zwakte van je is, ben je dat ook niet van vandaag op morgen afgeleerd.En die dingen zit bij voormalige dikkerds in hun vet waardoor ze weer eerder dik worden?
0%Hoeveel % van je dagelijkse eiwitten uit whey halen is trouwens een goede richtlijn?
Zoveel als je wilt. Whey is een solide eiwitbron, van mij part drink je bij elke meal whey i.p.v vlees of ei.Hoeveel % van je dagelijkse eiwitten uit whey halen is trouwens een goede richtlijn?
Nee
Oh had die post niet gezien voor die bovenste. IIFYM deed ik eigenlijk tot bepaalde mate. 80% staat vast alleen piek bulk was het soms shit als donuts ja. Ik heb nul digestion problemen gelukkig maar ga die shit nu wel achterwegen laten en gewoon wat meer bro style eten. Enige IIFYM was ik ga toepassen is de groente, vlees source, banaantje ipv appel. Zulke shit.- Geen drugs meer gebruiken.
- Geen IIFYM uitmelken met donuts en whey etc. of IF maar gewoon een goed degelijk voedingsschema met fatsoenlijke voedingsmiddelen.
- Natuurlijk gewoon hard trainen.
- En uiteraard een beetje test en tren om het af te maken.
Dan gaat het zeker weten lukken.