XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Er zit wel een groot verschil tussen 5% en 9%.

Op 9% zal je niet snel al libido problemen hebben. Ik had op 8-9% nog een testwaarde van 31
Serieus? Ik was voor de zomer rond de 9-10% toen ik klaar was met afvallen en toen was mn libido ver te zoeken. Kon ook best door een 2-3 jaar duurende cut zijn geweest

Ik heb minder positieve ervaringen met test waarden aan het einde van een cut. Op 8% zat ik op een krappe 12 nmol/l.

Never nooit meer, als ik ooit weer zo laag zou gaan gaat de spuit erin.

Met andere woorden, het verschilt nogal per persoon.

Ik heb minder positieve ervaringen met test waarden aan het einde van een cut. Op 8% zat ik op een krappe 12 nmol/l.

Never nooit meer, als ik ooit weer zo laag zou gaan gaat de spuit erin.

Met andere woorden, het verschilt nogal per persoon.
Heb jammer genoeg nooit mijn waardes laten testen. Leek trouwens wel op een skelet. Nu nog steeds maar toen at ik 1600 max hahaha.

Daar gaat het toch totaal niet om? De discussie ging erom of je zonder serieus te trainen en eten, maar met gear gespierd kon worden. En wat bijvoorbeeld @tymboo of @ovosnovo gespierd vinden kan weer heel anders zijn dan wat ik gespierd vind. Maar niemand heeft het gehad over aantrekkelijk. Dat is jouw eigen discussie denk ik.
Je zei dat de meeste natty's enorm lage standaarden hebben, maar mijn punt is dat het andere standaarden zijn, esthetiek ipv hoeveelheid spiermassa. Maar is idd andere kijk op de discussie.

FC1355BD-DBE9-4100-AA68-A1BF48B8CE4D.png

Je zei dat de meeste natty's enorm lage standaarden hebben, maar mijn punt is dat het andere standaarden zijn, esthetiek ipv hoeveelheid spiermassa. Maar is idd andere kijk op de discussie.
Ja of sporten voor de gezondheid. Kuren lijkt me daar niet echt bevorderlijk voor.

Terug
Naar boven