Gorillagainz
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 3.246
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 136kg
Dit houd verband waarom 🤔?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit houd verband waarom 🤔?
Hormonen en libido man.
Er zit wel een groot verschil tussen 5% en 9%.
Serieus? Ik was voor de zomer rond de 9-10% toen ik klaar was met afvallen en toen was mn libido ver te zoeken. Kon ook best door een 2-3 jaar duurende cut zijn geweestEr zit wel een groot verschil tussen 5% en 9%.
Op 9% zal je niet snel al libido problemen hebben. Ik had op 8-9% nog een testwaarde van 31
Heb jammer genoeg nooit mijn waardes laten testen. Leek trouwens wel op een skelet. Nu nog steeds maar toen at ik 1600 max hahaha.Ik heb minder positieve ervaringen met test waarden aan het einde van een cut. Op 8% zat ik op een krappe 12 nmol/l.
Never nooit meer, als ik ooit weer zo laag zou gaan gaat de spuit erin.
Met andere woorden, het verschilt nogal per persoon.
Als het goed is, kan je iedere cut ook weer iets dieper komenSerieus? Ik was voor de zomer rond de 9-10% toen ik klaar was met afvallen en toen was mn libido ver te zoeken. Kon ook best door een 2-3 jaar duurende cut zijn geweest
Jij kan het wetenAls het goed is, kan je iedere cut ook weer iets dieper komen
Alsjeblieft, ik ga nooit meer cutten. Permabulk tijd.Als het goed is, kan je iedere cut ook weer iets dieper komen
Wat een cut opmerking

Haha, ook goed!Alsjeblieft, ik ga nooit meer cutten. Permabulk tijd.
Je zei dat de meeste natty's enorm lage standaarden hebben, maar mijn punt is dat het andere standaarden zijn, esthetiek ipv hoeveelheid spiermassa. Maar is idd andere kijk op de discussie.Daar gaat het toch totaal niet om? De discussie ging erom of je zonder serieus te trainen en eten, maar met gear gespierd kon worden. En wat bijvoorbeeld @tymboo of @ovosnovo gespierd vinden kan weer heel anders zijn dan wat ik gespierd vind. Maar niemand heeft het gehad over aantrekkelijk. Dat is jouw eigen discussie denk ik.
Ja of sporten voor de gezondheid. Kuren lijkt me daar niet echt bevorderlijk voor.Je zei dat de meeste natty's enorm lage standaarden hebben, maar mijn punt is dat het andere standaarden zijn, esthetiek ipv hoeveelheid spiermassa. Maar is idd andere kijk op de discussie.
Gezondheid is ook zeker een doel voor een hoop mensen.Ja of sporten voor de gezondheid. Kuren lijkt me daar niet echt bevorderlijk voor.
Nice, hoe train je die lats?![]()
Dont mind the posing skillzz, maar alvast bezig voor als we een wedstrijd gaan draaien
Redbull

Dan ga ik meteen een treetje halen

doe maar twee kunen we samen delen, vriend!

Lat pulls, seated rows, DB rowa, lat prayers en meer eigenlijk niet