- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Het werkt welLat pulls, seated rows, DB rowa, lat prayers en meer eigenlijk niet
Goeie Y-shape.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het werkt welLat pulls, seated rows, DB rowa, lat prayers en meer eigenlijk niet
Goeie Y-shape.Gaat goed man88,5kg. Ga target ,begin april klaar,zeker halen. Mss doe ik er nog schepje bovenop mn targets .
Loop nu om de dag 5 km met backpack en 20 kilo erin. Trappen op en af rennen ermee.
![]()
![]()
![]()
Marinier Mike! Lekker bezig man88,5kg. Ga target ,begin april klaar,zeker halen. Mss doe ik er nog schepje bovenop mn targets .
Loop nu om de dag 5 km met backpack en 20 kilo erin. Trappen op en af rennen ermee.
![]()
![]()
![]()
Dat is gewoon aardbeien jam.Mensen: hey Bio wat doe je voor werk?
Ik: ik werk in de gehandicaptenzorg
Mensen: oh wat leuk zeg!
Ik: ja man
Was dat maar waar

Pleister erop en is weer zgan.Mensen: hey Bio wat doe je voor werk?
Wilde hij niet luisteren?Mensen: hey Bio wat doe je voor werk?
Ze kunnen gek uit de bocht komen als bewoners verstoord raken
Hij was nieuwe patiënten ronselen.
Bedoel ik zo had kaneel ook kunnen eindigen.Mensen: hey Bio wat doe je voor werk?
Plot twist, hij kwam kameel ophalen maar die was daar niet van gediend.Bedoel ik zo had kaneel ook kunnen eindigen.
Poh sterkte
Deze man zong gewoon vrolijk “Ernst, Bobbie en de Rest” alsof er niets aan de hand was nadat we weer opstonden en nadat hij wat rustiger was geworden.
Hij hoorde volgens mij iets waar hij heel slecht tegen kon en toen flipte hij, vervolgens begon hij iemand aan te vallen.
En jij kan je dan inhouden en 'm niet alle hoeken van de kamer te laten zien??Deze man zong gewoon vrolijk “Ernst, Bobbie en de Rest” alsof er niets aan de hand was nadat we weer opstonden en nadat hij wat rustiger was geworden.
Hij hoorde volgens mij iets waar hij heel slecht tegen kon en toen flipte hij, vervolgens begon hij iemand aan te vallen.
De begeleiding brengt hem naar de grond, en dan heeft hij er een handje van om z’n hoofd een paar keer expres op de grond te stoten of over de grond te schuiven.
Hij is gehandicapt, ga je die mishandelen dan? Zo kan ik elke dag op werk mensen mishandelen.En jij kan je dan inhouden en 'm niet alle hoeken van de kamer te laten zien??
Oh ja, 't zijn gehandicapten. Nee dan zou ik 'm niet onnodig pijn doen. Net alsof je kinderen slaat.Hij is gehandicapt, ga je die mishandelen dan? Zo kan ik elke dag op werk mensen mishandelen.