- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Kerel is moddervet hij lijkt op de zoon van Kryiakos The BloatlordFluffy ammehoela, ik zie nog allerlei kabeltouwen lopen![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kerel is moddervet hij lijkt op de zoon van Kryiakos The BloatlordFluffy ammehoela, ik zie nog allerlei kabeltouwen lopen![]()

Ziet er goed uit, hoe lang ga je cutten denk je?![]()
Goed fluffy aan het worden nu. 94 ochtend gewicht en 5200 kcal per dag. Zin in de cut
Valt er wat te cutten dan?
Weekje of 10-12. Dan zijn we wel ready
Dit zijn vaak de vragen met de meeste response: Mijn quads (biceps) zijn zo buitensporig groot, waar bestel ik speciale broeken (overhemden)?Zitten behoorlijk goed, kan weer me veters strikken zonder me naad te scheuren!
Thanks voor de tips!
Omdat die personen te dom zijn om de zoekfunctie te gebruiken?Dit zijn vaak de vragen met de meeste response: Mijn quads (biceps) zijn zo buitensporig groot, waar bestel ik speciale broeken (overhemden)?
Jij snapt er ook niets van..... om te laten merken dat die personen zullen enorme quads/biceps hebbenOmdat die personen te dom zijn om de zoekfunctie te gebruiken?

Binnenkort het 3 getallen feestje98kg bw
20 weken in de bulk en me max gewicht ever.

mooie vleugels!!98kg bw
20 weken in de bulk en me max gewicht ever.
![]()
![]()
Locatie staat er nog op

Nu niet meer
God, je bent wel een gevoelige jongen hé?Jou karakter ook zo te merken 👌
En ik ben je bro niet