Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Half augustus 106 kg en nu 115 kg

IMG_20220207_231412_946.jpg
Het grootste verschil zit duidelijk in je bovenbenen. Je lijkt ook gewoon breder in totaliteit! Weet niet hoe het uit te leggen :D

Legend london schijnt wel goed te zijn?
Zijn die beetje stretch dan, want met de normale kleding zie je er uit debielig uit bovenbeen kei strak en dan zit het onder wat los. En als je al je veters moet strikken is de kans al 50/50 of je scheurt uit.

Welk merk broeken (geen sport, maar normale kleding) koop jij die goed zitten zonder uit te scheuren?
Zonder uit te scheuren (na meestal een maand of 3-4) heb ik nog niet gevonden. Ik heb altijd broeken van the sting, merk daily aesthetikz, slim fit. Meestal bewaar ik het bonnetje en ga ik dan na een aantal maanden terug als ik eruit ben gescheurd en krijg ik gewoon weer een nieuwe.
of Cotton District
of Father en sons
Father sons heb ik ooit 1 broek van gehad en die is echt super lang meegegaan. Maar later nog eens eentje in dezelfde maat besteld en die was veel te klein. En was een duur grapje om dat weer terug te sturen naar het VK.

Zijn die beetje stretch dan, want met de normale kleding zie je er uit debielig uit bovenbeen kei strak en dan zit het onder wat los. En als je al je veters moet strikken is de kans al 50/50 of je scheurt uit.
Verdomme wat een luxe problemen

Zonder uit te scheuren (na meestal een maand of 3-4) heb ik nog niet gevonden. Ik heb altijd broeken van the sting, merk daily aesthetikz, slim fit. Meestal bewaar ik het bonnetje en ga ik dan na een aantal maanden terug als ik eruit ben gescheurd en krijg ik gewoon weer een nieuwe.

Father sons heb ik ooit 1 broek van gehad en die is echt super lang meegegaan. Maar later nog eens eentje in dezelfde maat besteld en die was veel te klein. En was een duur grapje om dat weer terug te sturen naar het VK.
Uitscheuren of slijtage waar je quads steeds tegen elkaar schuren?

Mijn quads zijn niet zo groot, maar mijn adductors zijn echt mega. Dus inderdaad schuren mijn benen veel langs elkaar en dan als het stof op een gegeven moment zover gesleten is hoef ik maar één keer te bukken en dan scheur ik eruit,

Mijn quads zijn niet zo groot, maar mijn adductors zijn echt mega. Dus inderdaad schuren mijn benen veel langs elkaar en dan als het stof op een gegeven moment zover gesleten is hoef ik maar één keer te bukken en dan scheur ik eruit,
Tbh ik ben nooit zo gespierd geweest als Wovano, en nu de laatste jaren ben ik eerder zelfs middelmatig vind ik zelf. En toch versleten mijn broeken vroeger ook wel vaak. Ik denk dat het kwam van telkens met het fietsje overal naartoe te gaan :D
Dus ik denk dat die slijtage wel vaker voorkomt maar bij Wovano zal het sneller een 'krakske' geven met zo'n benen :D

Father en sons +1. Vind 't wel duur spul ( ik haat geld uitgeven aan kleding) maar het zit wel perfect en is over 't algemeen van prima kwaliteit. En als Regan erin past past iedereen op dbb erin.
Father en sons broek die ik heb is de fijnste spijkerbroek die ik heb de rest zonder stretch voel ik me enorm claustrofobisch in :')

Terug
Naar boven