- Waardering
- 2.518
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Het grootste verschil zit duidelijk in je bovenbenen. Je lijkt ook gewoon breder in totaliteit! Weet niet hoe het uit te leggen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het grootste verschil zit duidelijk in je bovenbenen. Je lijkt ook gewoon breder in totaliteit! Weet niet hoe het uit te leggen

Die 9 kg zijn wel goed terecht gekomen
Zijn je benen nu een stuk zwaarder, kan dat?Het grootste verschil zit duidelijk in je bovenbenen. Je lijkt ook gewoon breder in totaliteit! Weet niet hoe het uit te leggen![]()
Bovenbenen zitten nu op 75 cm omtrek dus zou goed kunnen.Die 9 kg zijn wel goed terecht gekomenZijn je benen nu een stuk zwaarder, kan dat?
Welk merk broeken (geen sport, maar normale kleding) koop jij die goed zitten zonder uit te scheuren?Bovenbenen zitten nu op 75 cm omtrek dus zou goed kunnen.
Legend london schijnt wel goed te zijn?Welk merk broeken (geen sport, maar normale kleding) koop jij die goed zitten zonder uit te scheuren?
Zijn die beetje stretch dan, want met de normale kleding zie je er uit debielig uit bovenbeen kei strak en dan zit het onder wat los. En als je al je veters moet strikken is de kans al 50/50 of je scheurt uit.
Legend london broeken zijn echt super chill ja, koop niet anders meer
Stretch inderdaadZijn die beetje stretch dan, want met de normale kleding zie je er uit debielig uit bovenbeen kei strak en dan zit het onder wat los. En als je al je veters moet strikken is de kans al 50/50 of je scheurt uit.
of Cotton District
Zonder uit te scheuren (na meestal een maand of 3-4) heb ik nog niet gevonden. Ik heb altijd broeken van the sting, merk daily aesthetikz, slim fit. Meestal bewaar ik het bonnetje en ga ik dan na een aantal maanden terug als ik eruit ben gescheurd en krijg ik gewoon weer een nieuwe.Welk merk broeken (geen sport, maar normale kleding) koop jij die goed zitten zonder uit te scheuren?
Father sons heb ik ooit 1 broek van gehad en die is echt super lang meegegaan. Maar later nog eens eentje in dezelfde maat besteld en die was veel te klein. En was een duur grapje om dat weer terug te sturen naar het VK.
Verdomme wat een luxe problemenZijn die beetje stretch dan, want met de normale kleding zie je er uit debielig uit bovenbeen kei strak en dan zit het onder wat los. En als je al je veters moet strikken is de kans al 50/50 of je scheurt uit.
Uitscheuren of slijtage waar je quads steeds tegen elkaar schuren?Zonder uit te scheuren (na meestal een maand of 3-4) heb ik nog niet gevonden. Ik heb altijd broeken van the sting, merk daily aesthetikz, slim fit. Meestal bewaar ik het bonnetje en ga ik dan na een aantal maanden terug als ik eruit ben gescheurd en krijg ik gewoon weer een nieuwe.
Father sons heb ik ooit 1 broek van gehad en die is echt super lang meegegaan. Maar later nog eens eentje in dezelfde maat besteld en die was veel te klein. En was een duur grapje om dat weer terug te sturen naar het VK.
Mijn quads zijn niet zo groot, maar mijn adductors zijn echt mega. Dus inderdaad schuren mijn benen veel langs elkaar en dan als het stof op een gegeven moment zover gesleten is hoef ik maar één keer te bukken en dan scheur ik eruit,Uitscheuren of slijtage waar je quads steeds tegen elkaar schuren?
goals quads tegen elkaar aanschuren, volgens mij bedoel je je hammiesUitscheuren of slijtage waar je quads steeds tegen elkaar schuren?

😬 Ai, jagoals quads tegen elkaar aanschuren, volgens mij bedoel je je hammies![]()
Uitscheuren of slijtage waar je quads steeds tegen elkaar schuren?
Tbh ik ben nooit zo gespierd geweest als Wovano, en nu de laatste jaren ben ik eerder zelfs middelmatig vind ik zelf. En toch versleten mijn broeken vroeger ook wel vaak. Ik denk dat het kwam van telkens met het fietsje overal naartoe te gaanMijn quads zijn niet zo groot, maar mijn adductors zijn echt mega. Dus inderdaad schuren mijn benen veel langs elkaar en dan als het stof op een gegeven moment zover gesleten is hoef ik maar één keer te bukken en dan scheur ik eruit,

Father en sons +1. Vind 't wel duur spul ( ik haat geld uitgeven aan kleding) maar het zit wel perfect en is over 't algemeen van prima kwaliteit. En als Regan erin past past iedereen op dbb erin.
Father en sons broek die ik heb is de fijnste spijkerbroek die ik heb de rest zonder stretch voel ik me enorm claustrofobisch in :')Father en sons +1. Vind 't wel duur spul ( ik haat geld uitgeven aan kleding) maar het zit wel perfect en is over 't algemeen van prima kwaliteit. En als Regan erin past past iedereen op dbb erin.
Fluffy ammehoela, ik zie nog allerlei kabeltouwen lopenGoed fluffy aan het worden nu. 94 ochtend gewicht en 5200 kcal per dag. Zin in de cut