MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Yes. Ik ga bulken en cutten op een lager vp dan voorheen. Kijken of dat lukt. Heel klein beetje boven onderhoud eten, van de drank afblijven en dan kijken wat ik er uitgeperst krijg 💪
Cycle je? Lijkt mij echt verschikkelijk om laag vp te zijn natty.

Hahaha snap ik man 😅

hoe staat het met je krachts stats? prima shape man, hard gewerkt!!
Weet niet, train sinds de laatste lockdown nog steeds buiten. Te druk hier in de Basic fits in A'dam. Maar 't zal niet veel voorstellen met mijn huidige vp en gewicht. Maar misschien valt het mee. Het boeit me niet meer zo veel, ben alleen maar bezig de boel zo vol mogelijk te krijgen. Boel drop sets enz

Cycle je? Lijkt mij echt verschikkelijk om laag vp te zijn natty.
Niet iedereen kan het handelen nee zo lean. Mijn onderhoud op dit vp is 3500 cal en dat is voor mij goed te doen. Mits m'n slaap een beetje ok is. Zo niet, dan trekt het lijf het beduidend minder ja. Dan lijkt het alsof het vooral gewicht en vet wil aanzetten. Ik bouw m'n cal langzaam op gedurende de dag en zo kan ik droog blijven. Gewoon goed vullende voeding.

Niet iedereen kan het handelen nee zo lean. Mijn onderhoud op dit vp is 3500 cal en dat is voor mij goed te doen. Mits m'n slaap een beetje ok is. Zo niet, dan trekt het lijf het beduidend minder ja. Dan lijkt het alsof het vooral gewicht en vet wil aanzetten. Ik bouw m'n cal langzaam op gedurende de dag en zo kan ik droog blijven. Gewoon goed vullende voeding.
3500 kcal op 81kg is echt heeeeel goed te doen lijkt me.

Het valt me toch op dat het altijd lelijke mensen zijn die hier willen vechten.

rooster GIF by MOST EXPENSIVEST
Nice c**k

Jullie gaan zien zahbi's

Ja woon in A'dam en het komt van heinde en verre hier heen. Zat op 4 dating apps. Dan zit je op een gegeven moment tegen 30 dames aan te praten en heb je 5 dates in een week. Dat kost weer een hoop energie. Nu volledig mee gekapt.
Haha heb je dit soort foto's daar ook standaard op staan?

Wat zijn je doelen voor komende tijd? Richting 80+ weer?

Terug
Naar boven