XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

9,5/12,5 weeks out

Bijlagen

• 20220211_194908.jpg
    20220211_194908.jpg
    111 KB · Weergaven: 158
Ik had het druk op het werk en heb het pas (te) laat gezien, anders had ik het zeker niet zo laten uitlopen.

Er zijn bedreigingen gevallen dus in principe zouden weekbans op hun plaats zijn, ik zie het voor nu door de vingers maar dan moet het ook wel echt klaar zijn nu.
als jij zo door gaat kom ik bij je langs met een fles whiskey en dan zulle we zien Kameraad ! :P

Aub on topic blijven anders weekban;)

Zou niet zo bijdehand doen als je de ballen nog niet heb om af te komen pannenkoek.
Uitnodiging staat nog steeds 👌
Kunnen we achteraf hier mooi on topic een foto van jou plaatsten met mooie gains👌👍

Want je bent aardig bijdehand maar boter bij de vis , ho maar.

Denk je dat ik daar om geef🤣

Zou niet zo bijdehand doen als je de ballen nog niet heb om af te komen pannenkoek.
Uitnodiging staat nog steeds 👌
Kunnen we achteraf hier mooi on topic een foto van jou plaatsten met mooie gains👌👍

Want je bent aardig bijdehand maar boter bij de vis , ho maar.
Jammer man, maar denk niet dat Sanca je hier geen weekban voor gaat geven. Vind je altijd wel een leuk persoon hier Mike maar dat ruziën met mensen online is natuurlijk wel een tikke kansarm.

Weetje wat kansarm is. Mensen die andere mensen op hun zwakke punten proberen te pakken.
En dan is iemand zo ver dat ie uit de pan flipt, en dan is diegene de boosdoener.
En dan doen ze alsof ze van niks weten, en ontwijken ze elke vorm van uitnodiging oid.

Beetje omgekeerde wereld.
Doe altijd mn best om een leuke inhoudelijke reactie te geven, maar druppel is de druppel en dan ken ik ze wel opvreten, maar dan gaan ze zielige smoesjes verzinnen , junkie, dit en dat.( wat overigens 10 jaar geleden is maargoed)

Nou dan onderschatten ze me flink, ik maak mn woorden waar hoor, in tegenstelling tot die andere, ik had er gewoon gestaan gister , maargoed de ballen reiken niet verder als het toetstenbord heb ik al begrepen👌

Weetje wat kansarm is. Mensen die andere mensen op hun zwakke punten proberen te pakken.
En dan is iemand zo ver dat ie uit de pan flipt, en dan is diegene de boosdoener.
En dan doen ze alsof ze van niks weten, en ontwijken ze elke vorm van uitnodiging oid.

Doe altijd mn best om een leuke inhoudelijke reactie te geven, maar druppel is de druppel en dan ken ik ze wel opvreten, maar dan gaan ze zielige smoesjes verzinnen , junkie, dit en dat.( wat overigens 10 jaar geleden is maargoed)

Nou dan onderschatten ze me flink, ik maak mn woorden waar hoor, in tegenstelling tot die andere, ik had er gewoon gestaan gister , maargoed de ballen reiken niet verder als het toetstenbord heb ik al begrepen👌
Vind persoonlijk iedere vorm van online ruzie maken wat kansarm. Help elkaar wat vooruit, ben beetje vriendelijk tegen elkaar, vecht discussies op een fatsoenlijke manier uit... Er is genoeg haat in de wereld. Hoeven we niet meer aan toe te voegen :)

M'n uitspraak is niet specifiek op jou gericht Mike maar gewoon in 't algemeen.

Hoeveel beter is het om iemand een fijne dag te geven of behulpzaam te helpen dan met z'n allen de bloeddruk door het plafond te knallen, elkaar naampjes te geven en allemaal boos voor je pc/telefoon te zitten. Zou mijn voorkeur van tijdsbesteding niet zijn :)

Vreet je niet zo op man, zie je nou werkelijk niet in dat dit voor geen meter opschiet wat je nu doet? Het is een forum, als je foto's post kun je er op wachten dat je commentaar krijgt op opvallende dingen zoals dit. Zie het als iets positiefs hier zeggen mensen eerlijk wat ze denken, op straat denken ze het alleen maar maar zo goed als niemand zou het je zeggen.

En daarbij ben je ook vader, je hebt een voorbeeld functie. Heeft toch geen nut om met een online troll af te spreken en hem op zen bek te slaan en vervolgens de bak in draaien voor een paar dagen en je moeten verantwoorden voor de rechter? Het kan ook andersom zijn he, dat he zelf in het ziekenhuis eindigt. En waarvoor? Om te laten zien dat je niet met je laat fucken?

Verdorie hé, wat zitten jullie Mike Shaggy toch weer te pesten! Das ook niet aardig! Hij doet toch helemaal niets?!

Laten we het gezellig houden. Met een liedje ofzo :heart:

Terug
Naar boven