- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Hij bedoelt, Poetin hoort daar ook niet!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij bedoelt, Poetin hoort daar ook niet!

Wist ik helemaal niet joh
Oorspronkelijk ook Nederlands🤷♂️
Nog meer afvallen en die broek ligt op je enkels.
Beter dan dik zijn toch, goed bezig.Riem op laatste gaatje, gaat allemaal goedkomen straks😁.
Ziet er goed uitNa af en toe mee te hebben gelezen besloten hier ook wat actiever te zijn, door wat 'ziekenhuis bezoekjes' helaas nu pas...... maar we zijn er!
afgelopen februari m'n allereerste shoot gehad na wat weekjes droogtrainen en ben wel blij met het resultaat.
En nog een foto'tje na legday
![]()
![]()
Kloppen je stats nog? Dit is wel een streeffysiek. Allemaal niet te overdreven en mooi in verhoudingNa af en toe mee te hebben gelezen besloten hier ook wat actiever te zijn, door wat 'ziekenhuis bezoekjes' helaas nu pas...... maar we zijn er!
afgelopen februari m'n allereerste shoot gehad na wat weekjes droogtrainen en ben wel blij met het resultaat.
![]()
![]()
Mooi fysiek hoor!Na af en toe mee te hebben gelezen besloten hier ook wat actiever te zijn, door wat 'ziekenhuis bezoekjes' helaas nu pas...... maar we zijn er!
![]()
![]()
Thanks beide!! Mag niet klagen na de gezondheidsproblemen, blij dat het weer goed gaat
Stats kloppen wel inderdaad, alleen de bovenste foto was ik 80,5 kiloKloppen je stats nog? Dit is wel een streeffysiek. Allemaal niet te overdreven en mooi in verhouding
Goed droog gap
Thanks man🤙 wou echt een goede basis hebben💪
Hophop. DBB fire squat, allemaal verzamelen bij de Volkswagen UP, vechtpakken aan en leggo leggo

Ik vind primobolan ook geen weak steroid dus sorry, sta aan de andere kant 😜.Hophop. DBB fire squat, allemaal verzamelen bij de Volkswagen UP, vechtpakken aan en leggo leggo![]()