- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Goeie symmetrie!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie symmetrie!
Oompje van hem 3 wagens achter hem heeft een handeltje hij draagt ze een keer en gooit ze dan weg.Je gaat mij toch niet vertellen dat jij al je onderbroeken aan een wasrekje hangt?
Juist niet (links-rechts asymmetrie). Wel heel erg goede spread.
Wil jij het gewoon ff in het Nederlands houden aub.Oompje van hem 3 wagens achter hem heeft een handeltje hij draagt ze een keer en gooit ze dan weg.
Juist niet (links-rechts asymmetrie). Wel heel erg goede spread.
DAS PAS HANDELOompje van hem 3 wagens achter hem heeft een handeltje hij draagt ze een keer en gooit ze dan weg.
Me partner doet de was en eigenlijk hangt ze die wel op de droogrek anders scheurt die band met de stof binnen de kortste keren….Je gaat mij toch niet vertellen dat jij al je onderbroeken aan een wasrekje hangt?
Papa
Heb vaak ook dat me check up fotos scheef zijn. Heb zelf het idee sta kaarsrecht, kijk ik naar de fotos denk ik huh.
O je partner doet dat. Dat is helemaal geweldig, dan zou ik ze ook niet in de droger gooien.Me partner doet de was en eigenlijk hangt ze die wel op de droogrek anders scheurt die band met de stof binnen de kortste keren….
Dikke rug man.Zelfde probleem met de boxer.
Bw 102kg savonds.
Cut start in 2.5 weken, gelukkig.
![]()
Tip voor de volgende keer 🤝Dikke rug man.
Draai bij dezw pose je hakken naar binnen en tenen naar buiten, dan zijn je benen op zijn dikst.
Bw 101kg, niet nuchter.
25 maart start de cut, kijken wat er van over blijft.
![]()