XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Na af en toe mee te hebben gelezen besloten hier ook wat actiever te zijn, door wat 'ziekenhuis bezoekjes' helaas nu pas...... maar we zijn er!
afgelopen februari m'n allereerste shoot gehad na wat weekjes droogtrainen en ben wel blij met het resultaat.

En nog een foto'tje na legday :p

KEN_9174.png

Bekijk recente foto's.jpg
Ja ik zeg t toch maar. Ik had ook een tijdje meegekeken en ben nu verder aan het leren op dit forum. Maar jij hebt het spel serieus eerst uitgespeeld en hebt pas daarna een account aangemaakt. 💪

Mwahh uitgespeeld zeker niet hahahah als ik echt droog zou zijn ben ik waarschijnlijk maar 77 kilo ofzo gok ik, mag nog een flink stuk groter. Maar thanks in ieder geval!:D

Had opzich wel een basis door zwemmen en train nu (met ups en downs) zo'n 8 jaar in de sporschool

:roflol: Die gast is zo delusional. Hij kan nauwelijks volzinnen maken, laat staan studies lezen. Heb een keer een hele tirade aan PM's van hem gehad waarin ie me uitschold en zei dat ik me moest "verontschuldigen voor de schade" die ik had berokkend aan de AAS-gemeenschap. Hij is echt niet goed bij z'n hoofd.

Maar goed, ik had hem uitgelegd waarom ik denk dat Primobolan in het algemeen wordt _ervaren_ als een relatief zwakke AAS. In tegenstelling tot hem heb ik dat ook onderbouwd: https://peterbond.org/post/methenolone-primobolan-3a-reduction

Als je maar genoeg marketingboekjes leest en mensen deel laat nemen aan je sekte (of tribe, zoals hij het noemt), maakt het verder ook niet uit of je weet waarover je het hebt.

:roflol: Die gast is zo delusional. Hij kan nauwelijks volzinnen maken, laat staan studies lezen. Heb een keer een hele tirade aan PM's van hem gehad waarin ie me uitschold en zei dat ik me moest "verontschuldigen voor de schade" die ik had berokkend aan de AAS-gemeenschap. Hij is echt niet goed bij z'n hoofd.

Maar goed, ik had hem uitgelegd waarom ik denk dat Primobolan in het algemeen wordt _ervaren_ als een relatief zwakke AAS. In tegenstelling tot hem heb ik dat ook onderbouwd: https://peterbond.org/post/methenolone-primobolan-3a-reduction

Als je maar genoeg marketingboekjes leest en mensen deel laat nemen aan je sekte (of tribe, zoals hij het noemt), maakt het verder ook niet uit of je weet waarover je het hebt.
AAS-gemeenschap :emo:

• Haha
Waarderingen: 6am

Als ik dit moet begrijpen voor ik een kuur start, dan wordt het nooit wat.
Ik kan me ook niet voorstellen dat iedereen die hier om lacht :rolleyes:het heeft gelezen of heeft begrepen.

Mocht iemand dit kunnen uitleggen, of anderszins begrijpbaar kan maken, zou dat fijn zijn.

Als ik dit moet begrijpen voor ik een kuur start, dan wordt het nooit wat.
Ik kan me ook niet voorstellen dat iedereen die hier om lacht :rolleyes:het heeft gelezen of heeft begrepen.

Mocht iemand dit kunnen uitleggen, of anderszins begrijpbaar kan maken, zou dat fijn zijn.
Primobolan wordt vaak beschreven als een relatief zwakke AAS. Ik vermoed dat dat komt omdat het wordt afgebroken in spierweefsel. Er zit namelijk een enzym in spierweefsel wat Primobolan kan afbreken. Dit enzym heet 3a-HSD. Dit is hetzelfde enzym wat ook DHT afbreekt in o.a. spierweefsel: daarom zie je niemand kuren met DHT. De vraag is in welke mate Primobolan wordt afgebroken in spierweefsel. Dat wordt niet echt duidelijk uit de literatuur.

@ak mooie kruin, zit nog veel haar op (ook belangrijk)

• Heart
Waarderingen: AK
Terug
Naar boven