Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, Jay_WheyLastig te bepalen op basis van één foto. Heb je een coach?
Will do! Ben nog even aan het relaxen, zal wel vragen aan m'n maatje post-training om er straks een te maken. Gelukkig is het backday vandaagPost een foto voorkant met lat spread (of misschien weet iemand een betere pose) om ff goed je shape te laten zien. Ivm de keus oor classic of open. Tof man!

Post een foto voorkant met lat spread (of misschien weet iemand een betere pose) om ff goed je shape te laten zien. Ivm de keus oor classic of open. Tof man!
Pohh. Damn! Lekker bezig man.

Hahaha morgen dan weer, quad focus legdayAfgaande op de foto zal ik voor open gaan als ik jou was. Volgende keer wel met benen erbij he of ben je MAPer?![]()

Begint aardig sollide te ogen man. Mooie taper! Ik heb een factor 10 minder massa dan jij, maar shape/insertions, vooral borst lijken identiek op de mijne. Goed vooruitzicht.

De classsic hoxyyzzzz pose waar je vijftien keer groter lijkt dan je bent.

Bij dezeAfgaande op de foto zal ik voor open gaan als ik jou was. Volgende keer wel met benen erbij he of ben je MAPer?![]()

Netjes hoor 👌
Lijp shoulder to waist ratio
netjes, maar ik bedoelde eigenlijk totaal plaatje, nu is je bovenlichaam weer niet te zien

Ja, dit.

Iemand anders zei open? Ik zeg toch classic. Maar ik vind dat ook gewoon de tofste categorie.