- Waardering
- 32.573
- Massa
- 160kg
Looking good 🚀![]()
Nog 7 weken op de teller voor ik voor het eerst het podium op mag. Honger begint wel aardig in te kicken nu, maar vind het alleen maar leuker worden.![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Looking good 🚀![]()
Nog 7 weken op de teller voor ik voor het eerst het podium op mag. Honger begint wel aardig in te kicken nu, maar vind het alleen maar leuker worden.![]()
Thanks! Mentale stuk begon vorige week even te spelen, door stress veel vocht vastgehouden en zag het even niet meer
. Al met al gaat het gelukkig best goedAhaaa... ben je gay? Mijn vriendin zegt dat namelijk.
Gaat wel goedkomen!![]()
![]()
Gaat wel goedkomen!
Siggi neem ik aan? Welke klasse doe je mee?
. Ik vind classic tof, maar open bodybuilding spreekt mij ook erg aan. Wat denken jullie?Lastig te bepalen op basis van één foto. Heb je een coach?Ik zit nog steeds in dubbio, open of classic. Ik vind classic tof, maar open bodybuilding spreekt mij ook erg aan. Wat denken jullie?
Allebei?Ik zit nog steeds in dubbio, open of classic. Ik vind classic tof, maar open bodybuilding spreekt mij ook erg aan. Wat denken jullie?
Kan niet
Ik zit nog steeds in dubbio, open of classic. Ik vind classic tof, maar open bodybuilding spreekt mij ook erg aan. Wat denken jullie?
Ben er ook (backstage) doe alleen zelf niet mee dit keer :')Gezien deze foto zal ik zeggen classic, maar weet je stats verder niet. En wat @wovano zegt idd kan niet van 1 foto afgaan.
Wel leuk zijn er nu 4 van dit forum die Siggi gaan doen. DBB meet bij SIGGI ff meeten en groepsfoto maken haha @Miqidavinci @Strive4muscle
Ben er ook (backstage) doe alleen zelf niet mee dit keer :')
hahaJa zat zelf te denken om mee te doen, maar wou een keer andere een kans geven. Ook fair van me.Ben er ook (backstage) doe alleen zelf niet mee dit keer :')
Siggi? Waar, wanneer, hoe laat, kun je komen kijken?
Lijkt me best dik om eens te zien zo iets.
Post een foto voorkant met lat spread (of misschien weet iemand een betere pose) om ff goed je shape te laten zien. Ivm de keus oor classic of open![]()
. Tof man!Bij de Npc kan je zowel classic als bbd op dezelfde dag doen.
Oh jij traint dus wel gewoon, dacht dat je alleen drugs kon reviewen. Geef mij ook eens wat tren dan. Ik geef jou 50 EURO.