Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Je kwam alweer aardig in de buurt en droger voor mn idee :')

Was eindelijk weer 115 en paar dagen junk gegeten en weer terug op 112.5 :roflol:
Ben 6 cm langer he dus +6 kg extra nodig, 115 voor jou moet bij mij 121 kg zijn 😭

• Sad
Waarderingen: vntl
Eerder 125 :p

20220323_173913.jpg

Je moet je eens laten fotograveren naast een "normaal" persoon. Dan zien we pas echt je huge proporties

mooi lean man, ga je nu bulken? ben je aan het bulken? ga je wedstrijd doen?
Thanks bro! Kom inderdaad net uit een cut dus ben nu aan het rebounden en we gaan eerst even een goede off season pakken.

Concrete wedstrijdplannen heb ik nog niet gemaakt, maar zoals het er nu naar uitziet denk ik wel dat ik het in de toekomst (over een jaar misschien?) zou willen proberen.

Voor nu eerst even focussen op het verbeteren van een aantal spiergroepen. Sowieso overall massa nodig, maar ik denk dat vooral quads en biceps (misschien armen in het algemeen) echt nog even moeten bijtrekken. Vallen jou nog dingen op?

Thanks bro! Kom inderdaad net uit een cut dus ben nu aan het rebounden en we gaan eerst even een goede off season pakken.

Concrete wedstrijdplannen heb ik nog niet gemaakt, maar zoals het er nu naar uitziet denk ik wel dat ik het in de toekomst (over een jaar misschien?) zou willen proberen.

Voor nu eerst even focussen op het verbeteren van een aantal spiergroepen. Sowieso overall massa nodig, maar ik denk dat vooral quads en biceps (misschien armen in het algemeen) echt nog even moeten bijtrekken. Vallen jou nog dingen op?

Quads en biceps idd iets minder dan de rest. De rest is allemaal mooi in verhouding imo. Gewoon kwestie van meer massa nu. Je bent 175 volgens je stats, dus een paar kg schoon vlees moet optisch al een groot verschil kunnen maken.

Terug
Naar boven