Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

ja dat was ik ook van plan alleen ik heb al jaren lang best veel van last van gyno en ik erger me er steeds meer aan dus heb dinsdag afspraak in het ziekenhuis
dus grote kans dat ik dan moet worden geopereerd en ik wil liever niet gaan cutten als ik vervolgens 2 weken niet mag trainen snap je.
dus wou na de operatie en de verplichte rust gaan cutten.
Begrijpelijk, maar denk niet dat ze dinsdag bij een intake zeggen kom woensdag maar terug voor de operatie dat kan maanden duren en maanden door bulken op jou huidige frame brengt je alleen verder van je doel.

Met je armen omlaag is dat beter te zien, maar zie nu al zwembandjes. Ik concludeer dan dat je al boven de 20% zit nu

Begrijpelijk, maar denk niet dat ze dinsdag bij een intake zeggen kom woensdag maar terug voor de operatie dat kan maanden duren en maanden door bulken op jou huidige frame brengt je alleen verder van je doel.
ja dat is even afwachten kijken hoe en wat als echt paar maand gaat duren dan kan ik daar inderdaad niet op gaan wachten.

Tijdje aan het bulken nu van 83 naar 93 op dit moment.
enig idee wat mijn vet percentage ongeveer is aan hand van deze foto ?
heb een huidplooi meter maar daar klopt geen fl**ker van.
20+% en tijd om te cutten

ja dat was ik ook van plan alleen ik heb al jaren lang best veel van last van gyno en ik erger me er steeds meer aan dus heb dinsdag afspraak in het ziekenhuis
dus grote kans dat ik dan moet worden geopereerd en ik wil liever niet gaan cutten als ik vervolgens 2 weken niet mag trainen snap je.
dus wou na de operatie en de verplichte rust gaan cutten.
In twee weken tijd ga je echt niet veel massa inleveren. En door verminderde activiteit zit je op de kcal waarop je cut tijdens die rustweek op onderhoud.

Jezelf niet voor de gek houden en omslag naar cut maken

20+% en tijd om te cutten

In twee weken tijd ga je echt niet veel massa inleveren. En door verminderde activiteit zit je op de kcal waarop je cut tijdens die rustweek op onderhoud.

Jezelf niet voor de gek houden en omslag naar cut maken
nou veel minder actief wil ik niet zeggen heb een fysiek beroep.
het lijkt mij gewoon niet slim om onder je calorie tekort tegaan en vervolgens ook nog 2 weken of weet ik hoeveel niet te trainen.
dat voelt als dubbele RIP gains in mijn oren

het lijkt mij gewoon niet slim om onder je calorie tekort tegaan en vervolgens ook nog 2 weken of weet ik hoeveel niet te trainen.
Je gaat ook niet onder een tekort, tekort is al te weinig. bij Cut ga je ~500Kcals onder onderhoud. Maar je kunt nu op je huidige inname al beginnen met 500Kcals te minderen

Je gaat ook niet onder een tekort, tekort is al te weinig. bij Cut ga je ~500Kcals onder onderhoud. Maar je kunt nu op je huidige inname al beginnen met 500Kcals te minderen
sorry ja dat bedoelde ik ook.
ja dat lijkt me een strak plan ik begin al die vetjes nu ook wel zat te worden.

Ik denk wel 21,5 hoor.

Je activiteit gaat alsnog naar beneden door te stoppen met sporten en de paar honderd kcal deficit ben je dan kwijt.

Je zult kcal sowieso moeten verlagen in die rustweken, want anders word je nog dikker

Lang getwijfeld om eens hier te posten aangezien mijn fysiek nog lang niet zo goed is als de meeste hier. Na mijn jaren 20 op en af getraind te hebben, laatste keer in 2014, heb ik het recent terug opgepakt en deze keer serieuzer. Ben er ondertussen 35 en dacht als ik het nu niet doe, dan ga ik ook niet de fysiek krijgen die ik wil als ik begin aan 50.
Nu 7 maand bezig met een recomp. Vet% start 23%, nu 21% wat dus nog veel is dus nu tijd voor een cut. Wil zeker de 15% halen. In tshirt zie ik er vrij goed uit maar zonder ben ik nog niet echt tevreden. Eerste foto is van eind september 2021, rest nu.

Bijlagen

• DD323003-9481-412E-8E14-99C3784F40C0.jpeg
    DD323003-9481-412E-8E14-99C3784F40C0.jpeg
    98,6 KB · Weergaven: 168
  • 4030A31F-E9E9-441A-B081-A07D0282E505.jpeg
    4030A31F-E9E9-441A-B081-A07D0282E505.jpeg
    201,2 KB · Weergaven: 177
  • E9F52780-32BC-43AB-843E-EF6A6FCEDBD4.jpeg
    E9F52780-32BC-43AB-843E-EF6A6FCEDBD4.jpeg
    190 KB · Weergaven: 168
  • F9BB9F38-9C27-4C15-A818-461E195AD7F9.jpeg
    F9BB9F38-9C27-4C15-A818-461E195AD7F9.jpeg
    189,2 KB · Weergaven: 171
Lang getwijfeld om eens hier te posten aangezien mijn fysiek nog lang niet zo goed is als de meeste hier. Na mijn jaren 20 op en af getraind te hebben, laatste keer in 2014, heb ik het recent terug opgepakt en deze keer serieuzer. Ben er ondertussen 35 en dacht als ik het nu niet doe, dan ga ik ook niet de fysiek krijgen die ik wil als ik begin aan 50.
Nu 7 maand bezig met een recomp. Vet% start 23%, nu 21% wat dus nog veel is dus nu tijd voor een cut. Wil zeker de 15% halen. In tshirt zie ik er vrij goed uit maar zonder ben ik nog niet echt tevreden. Eerste foto is van eind september 2021, rest nu.
Juist goed, er wordt veel te weinig gepost hier, op afgelopen week na. Succes met je verdere recomp! 💪

15% moet lukken

Terug
Naar boven