Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Eén van dé voorbeelden van dit forum zou zeggen dat je gewoon een ruggengraatloze speknek bent zonder een greintje doorzettingsvermogen.
Heeft ie nog eens een keer volledig gelijk ook.

Maarja, waar je mee omgaat raak je mee besmet. Sinds m'n kleine er is heb ik redelijk afstand genomen van veel vrienden, althans, ik ga nog wel met ze om, maar ik weet wanneer wel en wanneer niet. Om mijzelf niet onnodig in de verleiding te brengen.

Laatst bewerkt:
Het is ook wel irritant. Vrijwel al m'n vrienden zijn single, feesten erop los alsof ze nog begin 20 zijn, hebben ook geen kinderen. Elk weekend party hardy. Elk weekend tot het gaatje. Drank, drugs, doorhalen.. sommige gaan zelfs nog meerdere keren per week volgas (hoe dan).

Kan nooit normaal met die gasten een tappie doen zonder dat het weer volgas is.

Een paar hebben wel kinderen maar die zijn alleen maar bezig met carriëre en hun gezin en hebben nooit tijd. Dus als ik een keer ergens een paar drankjes wil doen heb ik ook niemand die ook ff rustig aan wilt doen.

En ik heb geen ruggegraat om ergens nuchter te zitten. Dus dan maar niet. En dat ging opzich prima (maar fucking saai), tot die fucking lockdowns..

Maar nu met die kleine boeit het me niet zoveel, ik ben lekker thuis met m'n gezinnetje en besteed daar m'n aandacht aan.

Laatst bewerkt:
Al heb ik dan ff minder tijd voor mn log.. Trainen gaat gewoon door. Cutten moest wel effe op pauze.
20220505_012616.jpg

Ga denk ik nog tot de 82kg. Weeg op het moment 85 in de ochtend. Erna lean bulkend de zomer door. Het heeft me nog amper moeite gekost om tot deze VP te komen
hoelang zit je op cut fase dan ongeveer? of je bedoelt dat je meestal gewoon niet al te "vet" word zeg maar?

hoelang zit je op cut fase dan ongeveer? of je bedoelt dat je meestal gewoon niet al te "vet" word zeg maar?
Ik kom van 92kg af. Nu ongeveer 2 maanden bezig. Dus gok nog een goede maand. Bulken betekend niet vet worden. Ik ben afgelopen cut op 80 geëindigd en met 5 maanden bulk naar de 92 gegaan. Nu denk ik dat ik er zo'n 3-4kg schone massa bij heb gekregen

Ik kom van 92kg af. Nu ongeveer 2 maanden bezig. Dus gok nog een goede maand. Bulken betekend niet vet worden. Ik ben afgelopen cut op 80 geëindigd en met 5 maanden bulk naar de 92 gegaan. Nu denk ik dat ik er zo'n 3-4kg schone massa bij heb gekregen
zo, ben van 96 nu naar 86 ^^ denk dat ik nog pak verder moet om maar in geburen te komen van jou vp

Terug
Naar boven