ryan r
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4.778
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Lijpe vasculariteit in die armen... Petje af!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijpe vasculariteit in die armen... Petje af!
Lekker bezig
Thanks!!

Henry van Loon,, is that you?Bekijk bijlage 554848
Mijn nieuwe favo pose zodat die takke armen nog ergens op lijken...😁
Mocht ie willen 😁
Op deze foto lijk je iemand die enkel armen en chest traintBekijk bijlage 554848

en dat terwijl mijn chest denk ik mijn grootste minpunt is...nou ja alles is gewoon nog te dun, vooralsnog. Wordt vervolgd!Op deze foto lijk je iemand die enkel armen en chest traint![]()
Je hebt sterkste verkeerd geschreven 😜en dat terwijl mijn chest denk ik mijn grootste minpunt is...nou ja alles is gewoon nog te dun, vooralsnog. Wordt vervolgd!
Bekijk bijlage 554848
Mooie fotos, nette natty fysiek ook.
Ok
Hoog zat om toch langzaam richting een cut te gaan. Laat het niet te ver doorlopen iig.Tijdje aan het bulken nu van 83 naar 93 op dit moment.
enig idee wat mijn vet percentage ongeveer is aan hand van deze foto ?
heb een huidplooi meter maar daar klopt geen fl**ker van.
Kan je zo toch niet zeggen joh. Al helemaal niet zonder rug en benen?Tijdje aan het bulken nu van 83 naar 93 op dit moment.
enig idee wat mijn vet percentage ongeveer is aan hand van deze foto ?
heb een huidplooi meter maar daar klopt geen fl**ker van.
ja dat was ik ook van plan alleen ik heb al jaren lang best veel van last van gyno en ik erger me er steeds meer aan dus heb dinsdag afspraak in het ziekenhuisHoog zat om toch langzaam richting een cut te gaan. Laat het niet te ver doorlopen iig.