- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Dit is wel een beetje eng hoor

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is wel een beetje eng hoor

Je moest is weten wat hij mij allemaal op de app stuurt

Jazeker. Nee grapje. Populaire inhoud - meest gewaardeerde berichten - laatste 365 dagen. Vind je hem meteen

Kom jij hier ff goed wegJazeker. Nee grapje. Populaire inhoud - meest gewaardeerde berichten - laatste 365 dagen. Vind je hem meteen![]()
Uhuh.Jazeker. Nee grapje. Populaire inhoud - meest gewaardeerde berichten - laatste 365 dagen. Vind je hem meteen![]()
Als jij dat al en eng vindt ik heb gewoon een als achtergrond op mijn mobiel

Wel leuk dat je jullie pap als achtergrond gebruikt!Als jij dat al en eng vindt ik heb gewoon een als achtergrond op mijn mobiel
![]()
Totaal niet fucking creepy dat je die pic met het snelheid van het licht weet te vinden. En waarom heb ik die trouwens geliked? Zal verkeerd geklikt hebben omdat ik te wazig was.
simpTotaal niet fucking creepy dat je die pic met het snelheid van het licht weet te vinden. En waarom heb ik die trouwens geliked? Zal verkeerd geklikt hebben omdat ik te wazig was.
Zag hem toevallig laatst toen ik op zoek was naar die foto's van @Bosco55555Totaal niet fucking creepy dat je die pic met het snelheid van het licht weet te vinden. En waarom heb ik die trouwens geliked? Zal verkeerd geklikt hebben omdat ik te wazig was.

En toen heb je hem opgeslagen?Zag hem toevallig laatst toen ik op zoek was naar die foto's van @Bosco55555![]()
Dan zet je hem als achtergrond op je mobiel.Beetje zonde dat @Vonk zijn foto zo weer op de vorige pagina staat
24 je zou door kunnen voor 48😌
Zou maar eens hard gaan nadenken over de doseringen die je gebruikt. Over een paar jaar zie je er uit als een 80 jarige lol
Jij bent 24?!