- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Het viel me nu pas op dat gezien de hoek de deurknop op ongeveer dezelfde hoogte zit als je achouders.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het viel me nu pas op dat gezien de hoek de deurknop op ongeveer dezelfde hoogte zit als je achouders.
Huh, 4 mijl = 6,5km. Toen straks had je 4min/km, dan had je hem toch in +-26min moeten lopen?Idioot in actie ✌️ sprintje
46min 4mijl hoor ik jullie denken. De lopers onder ons snappen het wel
![]()
![]()
JohHuh, 4 mijl = 6,5km. Toen straks had je 4min/km, dan had je hem toch in +-26min moeten lopen?
Ruim 45min over 6.5km dan heb je amper 9km/h gelopen.
Ik dacht al. Op dat tempo heb je een weekend nodig voor die halve ironmanJoh
Je begint niet allemaal gelijk. Daarom heb je ook een chip stel de race begint om 1900. Dan gaat de klok lopen. Ik start om 1915 dan is de race al 15min bezig maar mijn tijd start op dat moment.
Snapte?

6 uurtjes 🤞🤞Ik dacht al. Op dat tempo heb je een weekend nodig voor die halve ironman![]()
Lekker man. Wanneer is ie?
Volgende week zondag 1100 start 1730 aan de bier 🤣
Heb trouwens nog niet echt een plan van aanpak. Ja beetje dextrose plus zout in een bidon 3 gelletjes mee en een banaan ofzo 🍌
Heb je ook een klein rechterbeen?
Hoe bedoel je
Beste poten, en laag vetpercentage
Goede biceps
Thanks