- Waardering
- 10.297
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
3jaar ouder dan mij🤯
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3jaar ouder dan mij🤯
Voor dat soort quads zou ik een moord doen.
dat is een bicep?
Klopt. Stiekem hoopte ik daarmee haar aandacht te krijgen, omdat ze al mijn andere liefdesverzoeken al had afgewezen. Maar dat is niet COOL om te zeggen.
Ja ik heb een grapje gemaakt. Maar als je iets uitlegt is het niet meer grappig.
Als hij de doseringen van Roel opvolgt valt het allemaal wel mee. Maar dan moet hij natuurlijk niet de verdubbelaar inzettenZou maar eens hard gaan nadenken over de doseringen die je gebruikt. Over een paar jaar zie je er uit als een 80 jarige lol

Kogelronde schouders man ga je weer loggen?Zo ik ben inmiddels ook weer een beetje toonbaar na twee drama jaren
![]()
Zou maar eens hard gaan nadenken over de doseringen die je gebruikt. Over een paar jaar zie je er uit als een 80 jarige lol
Daarom is het ook van essentieel belang om je haarlijn intact te houden. Die opa haarlijn is in bijna alle gevallen + 10-20 jaar.
Maar wat is jouw definitie een kale kop? Iemand die kortgeschoren haren heeft? Of iemand die een haarlijn heeft die op zijn bilnaad zit?Sinds ik er wat meer op ben gaan letten moet ik zeggen dat een kale kop niet per definitie iemand lelijker maakt. In sommige gevallen uiteraard wel.
Maar als je met haar een redelijk aantrekkelijk gezicht hebt en je hebt goede baardgroei, denk ik dat je in principe wel wegkomt met een kale kop.
Als je met een kaal hoofd fucking lelijk bent, was je dat met haar waarschijnlijk ook. Wat maakt het uit of je fucking lelijk bent of fucking fucking lelijk?
Op mijn biceps pic van vandaag zei ook iemand dat het juist een been was
Gezellig dat je er weer bent.Zo ik ben inmiddels ook weer een beetje toonbaar na twee drama jaren
![]()
Good 2 be back

Precies dit! Build Back Better!Zeker. Zonder zijn betweterige en pseudofilosofische onzin is dit forum incompleet.
Nu Saik nog terug en dan wordt het misschien eindelijk weer eens leuk hier.
Vandaar een foto van de voorkant.