AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

8D05BB91-9A80-4C5B-9BB0-7E1C39F4AE86.jpeg
3jaar ouder dan mij🤯

Klopt. Stiekem hoopte ik daarmee haar aandacht te krijgen, omdat ze al mijn andere liefdesverzoeken al had afgewezen. Maar dat is niet COOL om te zeggen.
.
Waarom denk je dat ik zo;n hekel heb aan simps? Als ik ik haar niet kan krijgen, dan krijgt niemand haar.

Zou maar eens hard gaan nadenken over de doseringen die je gebruikt. Over een paar jaar zie je er uit als een 80 jarige lol
Als hij de doseringen van Roel opvolgt valt het allemaal wel mee. Maar dan moet hij natuurlijk niet de verdubbelaar inzetten:roflol:

Daarom is het ook van essentieel belang om je haarlijn intact te houden. Die opa haarlijn is in bijna alle gevallen + 10-20 jaar.

Daarom is het ook van essentieel belang om je haarlijn intact te houden. Die opa haarlijn is in bijna alle gevallen + 10-20 jaar.

Sinds ik er wat meer op ben gaan letten moet ik zeggen dat een kale kop niet per definitie iemand lelijker maakt. In sommige gevallen uiteraard wel.

Maar als je met haar een redelijk aantrekkelijk gezicht hebt en je hebt goede baardgroei, denk ik dat je in principe wel wegkomt met een kale kop.

Als je met een kaal hoofd fucking lelijk bent, was je dat met haar waarschijnlijk ook. Wat maakt het uit of je fucking lelijk bent of fucking fucking lelijk?

Sinds ik er wat meer op ben gaan letten moet ik zeggen dat een kale kop niet per definitie iemand lelijker maakt. In sommige gevallen uiteraard wel.

Maar als je met haar een redelijk aantrekkelijk gezicht hebt en je hebt goede baardgroei, denk ik dat je in principe wel wegkomt met een kale kop.

Als je met een kaal hoofd fucking lelijk bent, was je dat met haar waarschijnlijk ook. Wat maakt het uit of je fucking lelijk bent of fucking fucking lelijk?
Maar wat is jouw definitie een kale kop? Iemand die kortgeschoren haren heeft? Of iemand die een haarlijn heeft die op zijn bilnaad zit?

Ik heb ook nooit gezegd dat het per definitie iemand lelijker maakt. Maar de gemiddelde man ziet er imo bijna altijd beter uit met haar. En gezien het feit jij die mensen waarschijnlijk nooit met een kapsel hebt gezien die ook daadwerkelijk past bij hun hoofd, kun je daar moeilijker een oordeel over vellen imo.

Maar heeft de gemiddelde man een redelijk aantrekkelijk gezicht? lol. Wellicht is het anders in Rusland, maar als je hier een beetje aan je lichaam werkt, een kapsel hebt die bij je hoofd past en kleding draagt die je lichaam complimenteert dan ben je al ver bovengemiddeld.

Dat is onzin lol. Er zijn echt talloze voorbeelden te vinden van mannen waarbij ze met haar er x10000 beter uitzien.

Terug
Naar boven