- Waardering
- 32.610
- Massa
- 160kg
Ben ik 🙋♂️
Ben diep aan het cutten dus komt wel goed over paar weken!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ik 🙋♂️
Halverwege bedoel je daarmee in het midden van het landJa snap ik. Tegen die tijd laat je het weten kunnen ook halverwege afspreken. Ik heb altijd tijd.
Ja wij werken 😌Ja snap ik. Tegen die tijd laat je het weten kunnen ook halverwege afspreken. Ik heb altijd tijd.
Ja ik ook wel. @Gremlin zet jij de bbq vast aan
Juist 50/50 qua afstand voor beide.Halverwege bedoel je daarmee in het midden van het land
Prima goed idee👍🏼
Leg dan eens snel uit hier hoe jij zo verdacht veel van arbeidsvoorwaarden afweet, ben jij soms zo'n smerige undercover inspecteur?
Aan z'n auto te zien kan dat best.Leg dan eens snel uit hier hoe jij zo verdacht veel van arbeidsvoorwaarden afweet, ben jij soms zo'n smerige undercover inspecteur?
Soms verbaasd het me zelf, maar heb 20 man personeel ex. me vriendin. Dus dan leer je die dingen vrij snel.Leg dan eens snel uit hier hoe jij zo verdacht veel van arbeidsvoorwaarden afweet, ben jij soms zo'n smerige undercover inspecteur?
Ok, je hebt de ergste verdenkingen weggenomen, maar dat kan natuurlijk door je training komen.Soms verbaasd het me zelf, maar heb 20 man personeel ex. me vriendin. Dus dan leer je die dingen vrij snel.
Beste plantageSoms verbaasd het me zelf, maar heb 20 man personeel ex. me vriendin. Dus dan leer je die dingen vrij snel.
Beter! En eindelijk een correcte front db uitvoering.
Ik luister wel😛Beter! En eindelijk een correcte front db uitvoering.