- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
….Als ik je moeder neuk elke dag is ook een wereld van verschil elke dag ene keer is ze chagrijnig andere keer is ze blij
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
….Als ik je moeder neuk elke dag is ook een wereld van verschil elke dag ene keer is ze chagrijnig andere keer is ze blij
Verdomme lang geleden dat ik die gehad heb.
Kids and grown-ups love it so..
Jij, iemand neuken?Als ik je moeder neuk elke dag is ook een wereld van verschil elke dag ene keer is ze chagrijnig andere keer is ze blij
Je wilt zeggen dat het ideaal is voor Belgen?

Waar ligt dat aan dan?Als ik je moeder neuk elke dag is ook een wereld van verschil elke dag ene keer is ze chagrijnig andere keer is ze blij
Ja, je overstrekt je been waardoor je knie naar binnengaat.![]()
Mijn bovenbeen is echt groot vergeleken met mijn knie en onderbeen, is dit normaal? Het ziet er echt uit alsof mijn knie helemaal ingedeukt is (vooral als je kijkt vanaf andere kant)
heb een zware squat en leg extension sessie gehad dus ik vermoed dan de eerste optieJa, je overstrekt je been waardoor je knie naar binnengaat.
Of je bent misvormt.
Kzou met squats en legpress (en eigenlijk elke oefening) wel zorgen dat je dan niet overstrekt. Is niet best voor je knie.heb een zware squat en leg extension sessie gehad dus ik vermoed dan de eerste optie
Ik wil nog even terugkomen op ons akkefietje.
Ik doe het vooral met de leg extensions. Altijd op de top volle squeeze en dan gecontroleerd laten vallen. Zal er dan op letten, thanks!Kzou met squats en legpress (en eigenlijk elke oefening) wel zorgen dat je dan niet overstrekt. Is niet best voor je knie.
Hmmm @Robin lekker ding ben jij heb je weleens vastgezeten?Ik wil nog even terugkomen op ons akkefietje.
Wil mijn excuus aanbieden dat ik je heb bedreigd ondanks dat je je als een eikel gedroeg, had ik geen fysieke bedreigingen hoeven uiten naar jou.
Dus bij deze. Net fysiek verder.
Wat is daar mannelijk aan?een man biedt nooit zijn excuus aan ook al zit die nog zo fout
...of zoals die man in Amerika die zichzelf als vrouw identificeerde en in de vrouwengevangenis 2 medegevangenen zwanger had gemaakt (en nu als nog naar de mannenbajes overgeplaatst is)Hoezo niet, wordt je zo een sexslaaf in de gevangenis?
Win win situatie, toch?...of zoals die man in Amerika die zichzelf als vrouw identificeerde en in de vrouwengevangenis 2 medegevangenen zwanger had gemaakt (en nu als nog naar de mannenbajes overgeplaatst is)