- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Deed ik wel, veels te veel brede mensen daar!Misschien trekt de rest snel het shirt aan voor de foto?![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deed ik wel, veels te veel brede mensen daar!Misschien trekt de rest snel het shirt aan voor de foto?![]()
Nee toen wel weet je dat nog een hele invasie hier.
Sorry
![]()
Introducing Roald!
Dit is een gozer die over een goed gebouwd lichaam beschikt, maar vreemdgenoeg niet aan bb of fitness doet.. Zijn voedingsinname bestaat uit suiker en alcohol en vet.. Vreemdgenoeg is hij ook erg sterk... Hij doet wel aan sport maar cker niet aan krachttraining.. Het is naar onze mening een...forum.bodybuilding.nl
maat xxsNee hij doet niet veel meer de hele dag in dure maatpakken rondlopen.
krimp is idd een verschrikkelijke ziekte, we komen allemaal aan de beurt

"Nee, jij gaat wel eens naar de sportschool, ik ga wel eens niet."Kreeg wel aardig wat opmerkingen ja 😅 zovan:
"Yo ga jij wel eens naar de sportschool?"
"Dat is ook met naalden."

Is van hem een bewuste keuze die jongen was echt groot vroeger had echt prof potentie.krimp is idd een verschrikkelijke ziekte, we komen allemaal aan de beurt![]()
Ga je de krachtig fit cup doen?
Last minute optie, maar moet nog paar weken wachten tot ik het definitief kan zeggen.
Jij werd toch altijd belachelijk gemaakt om je fysiek? Net fysiek hoor

Volgens mij niet.Jij werd toch altijd belachelijk gemaakt om je fysiek? Net fysiek hoor![]()