- Waardering
- 7.894
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
Heb helaas geen insta...Tag één van onze accounts (@fitnessseller of @atxfitness) maar op Instagram![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb helaas geen insta...Tag één van onze accounts (@fitnessseller of @atxfitness) maar op Instagram![]()
fijne vakantie, en wat zal het smaken?4 maanden cutten zit er op. 3 weken op vakantie maandag en dan
![]()
![]()
Thanks! Met de auto naar Kroatië.
mooi man, genoeg lekker voer daar en erg sociale mensen...(ben je bekend daar?)
Eerste keer, dus ben benieuwd! Leuke airbnb aan de kust in Icici.mooi man, genoeg lekker voer daar en erg sociale mensen...(ben je bekend daar?)
Toch niet bij de Rode Baron (Sander Schimmelpenninck) gehuurd?Eerste keer, dus ben benieuwd! Leuke airbnb aan de kust in Icici.
erg mooi zo'n shredded body4 maanden cutten zit er op. 3 weken op vakantie maandag en dan
![]()
![]()

Meer, meer:![]()
Mijn lieve oude poezenbeest, alweer 16 jaar bij me 😻
Vraag jij nou om fotos van dr poes?Meer, meer:
![]()
Het Katten Topic
Beeschten, Je hebt honden en katten mensen. Nou ben ik een echt katten mens. Ik zit er aan te denken om twee katten te kopen, namelijk de volgende: Namelijk een Exotic Shorthair: [Afbeelding niet meer beschikbaar] http://www.youtube.com/watch?v=eyUtr4WHdio Kruising...forum.bodybuilding.nl

Dr poes is wel meer furry als ik me had ingebeeld
Ooops, is die PM bij jou terecht gekomen?

Niet zo veel gains makenBeetje vocht kwijt maar gewicht stabiliseerd nu rond de 100.5kg.
Rustweek goed gedaan, vanaf maandag weer knallen. Paar weekjes gewicht vasthouden en dan een cut, met 5 kilo hoop ik toch wel weer in de buurt van 10% moet zitten. Ben benieuwd
I
![]()
Is er trouwens iets te doen tegen groeistriemen(armen/borst/benen)?

Nee heb altijd puffy tepels op iets hoger vet%.
Behalve regelmatig hydrateren met creme om de huid wat soepel te houden niet veel. Zonnebank maakt het minder zichtbaar.er trouwens iets te doen tegen groeistriemen(armen/borst/benen)?
Dank, het is idd tussen oksel en borst, binnenkant biceps thv binnekant elleboog en benen.Behalve regelmatig hydrateren met creme om de huid wat soepel te houden niet veel. Zonnebank maakt het minder zichtbaar.
Als je goed kijkt rondom je heeft iedereen die een iets of wat degelijke fysiek heeft wel ergens striemen.
ik heb ze aan oksels, tussen benen. als je er last van krijgt kan je wat vaseline smeren voor de wrijving eventueel.