Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

4 maanden cutten zit er op. 3 weken op vakantie maandag en dan :needle::needle::needle:
PXL_20220722_092645565~2.jpg

PXL_20220722_092551835~2.jpg

6131985C-E3EE-44F7-9C51-64ECCA1736A3.jpeg

Mijn lieve oude poezenbeest, alweer 16 jaar bij me 😻
Meer, meer:

Meer, meer:
Vraag jij nou om fotos van dr poes?:eyebrow:

Beetje vocht kwijt maar gewicht stabiliseerd nu rond de 100.5kg.
Rustweek goed gedaan, vanaf maandag weer knallen. Paar weekjes gewicht vasthouden en dan een cut, met 5 kilo hoop ik toch wel weer in de buurt van 10% moet zitten. Ben benieuwd
I

Screenshot_20220721-080432_Gallery.jpg

Is er trouwens iets te doen tegen groeistriemen(armen/borst/benen)?

Beetje vocht kwijt maar gewicht stabiliseerd nu rond de 100.5kg.
Rustweek goed gedaan, vanaf maandag weer knallen. Paar weekjes gewicht vasthouden en dan een cut, met 5 kilo hoop ik toch wel weer in de buurt van 10% moet zitten. Ben benieuwd
I

Screenshot_20220721-080432_Gallery.jpg

Is er trouwens iets te doen tegen groeistriemen(armen/borst/benen)?
Niet zo veel gains maken :D

Zie ik daar een lichte vorm van Gyno ?

Zie ik daar een lichte vorm van Gyno ?
Nee heb altijd puffy tepels op iets hoger vet%.
Is al een aantal x voorbij gekomen , oa in mijn topic.
Rond de 10/11% heb ik niks meer.
Heb rond de 6 weken bloed laten trekken en toen was prolactine iets verhoogd en iets gevoelige tepels dus de hele cycle aromasin laten meelopen en sindsdien niks geen last meer. Ik heb wel een klein puberaal knobbeltjes zitten maar die heb ik niet weggekregen met nolvadex dus is een combinatie van vet en iets puffy nipples.

Laatst bewerkt:
er trouwens iets te doen tegen groeistriemen(armen/borst/benen)?
Behalve regelmatig hydrateren met creme om de huid wat soepel te houden niet veel. Zonnebank maakt het minder zichtbaar.
Als je goed kijkt rondom je heeft iedereen die een iets of wat degelijke fysiek heeft wel ergens striemen.

ik heb ze aan oksels, tussen benen. als je er last van krijgt kan je wat vaseline smeren voor de wrijving eventueel.

Behalve regelmatig hydrateren met creme om de huid wat soepel te houden niet veel. Zonnebank maakt het minder zichtbaar.
Als je goed kijkt rondom je heeft iedereen die een iets of wat degelijke fysiek heeft wel ergens striemen.

ik heb ze aan oksels, tussen benen. als je er last van krijgt kan je wat vaseline smeren voor de wrijving eventueel.
Dank, het is idd tussen oksel en borst, binnenkant biceps thv binnekant elleboog en benen.
Heb er verder geen last van oid.

Terug
Naar boven