- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Geen ideeToch niet bij de Rode Baron (Sander Schimmelpenninck) gehuurd?
Fijne vakantie!
. Toekomstige schoonouders hebben het geregeld. Wat dan?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen ideeToch niet bij de Rode Baron (Sander Schimmelpenninck) gehuurd?
Fijne vakantie!
. Toekomstige schoonouders hebben het geregeld. Wat dan?Ook nog betaald? Dat is wel lekker man.Geen idee. Toekomstige schoonouders hebben het geregeld. Wat dan?
Niemand die er wat om geeft behalve de persoon die ze heeft. Zelfde als vrouwen met witte striemen op hun borsten en billen en van de putjes in hun benen. In ieder geval hoe breder je wordt hoe minder het gaat opvallen omdat er nu andere zaken zijn die meer in het oog springen dan die paar strepen.Dank, het is idd tussen oksel en borst, binnenkant biceps thv binnekant elleboog en benen.
Heb er verder geen last van oid.
Yess. Was hun idee om met hun mee te komen op vakantie.
Wij kunnen elk centje nu wel goed gebruiken om te sparen voor een huis.Lijkt sprekend op mijn oude kat mooi hoor.![]()
Mijn lieve oude poezenbeest, alweer 16 jaar bij me 😻
Putjes in de benen komt dat van het groeien?Niemand die er wat om geeft behalve de persoon die ze heeft. Zelfde als vrouwen met witte striemen op hun borsten en billen en van de putjes in hun benen. In ieder geval hoe breder je wordt hoe minder het gaat opvallen omdat er nu andere zaken zijn die meer in het oog springen dan die paar strepen.
Cbum staat ook vol maar niemand die daar op let.
Ik heb dat ook, ik denk bijna elke vrouw wel. is inderdaad vet wat niet synchroon verdeeld is onderhuids.Putjes in de benen komt dat van het groeien?
Ik denk dat het vet is...

Misschien zwangerschapsolie? Wel op tijd mee beginnen volgens mij.Beetje vocht kwijt maar gewicht stabiliseerd nu rond de 100.5kg.
Rustweek goed gedaan, vanaf maandag weer knallen. Paar weekjes gewicht vasthouden en dan een cut, met 5 kilo hoop ik toch wel weer in de buurt van 10% moet zitten. Ben benieuwd
I
![]()
Is er trouwens iets te doen tegen groeistriemen(armen/borst/benen)?
is dat geen cellulitis?Ik heb dat ook, ik denk bijna elke vrouw wel. is inderdaad vet wat niet synchroon verdeeld is onderhuids.
Al vanaf mijn 15e heb ik het..
Ik ga vanmiddag weer Cuppen hiervoor, dat is nu de 4e keer en dat werkt wel, maar je benen worden bont en blauw en blijft lang blauw dus je moet geen sexy date hebben erna![]()
Ja zo wordt dat genoemd.
of bewegen/sporten met een dieet, helpt ook voor een betere doorbloeding.
Lekker bezig! Is dat Presikhaaf toevallig?

ja bewegen helpt zeker!of bewegen/sporten met een dieet, helpt ook voor een betere doorbloeding.
een kennis van me was voor een langere tijd inactief door een gebroken been, en kreeg alleen op dat been cellulitis

hahaha ja klopt man, de enigzins netste basic van arnhem

Gezicht kwam me ook bekend voorhahaha ja klopt man, de enigzins netste basic van arnhem![]()
. Goede basic idd, sinds de overstroming in het centrum alleen nog daar wezen sporten. Die in het centrum is één grote puinhoop geworden met gebroken apparatuur.heb je al die jaren nniet gesport? Als het met cuppen weg gaat, zal het met sporten niet meer terugkomen lijkt mij.ja bewegen helpt zeker!
maar ik heb 3 hardcore putjes die er al jaren zitten (ben al op leeftijd natuurlijk) en die krijg je met nix weg.
Behalve nu met dat cuppen wordt het minder maar ja, dat zal je altijd moeten blijven doen en ik doe toch liever andere dingen...![]()
pff centrum is abnormaal man. dat je een sportschool zo kan vertyfuh. Nu wel benieuwd wie jij bentGezicht kwam me ook bekend voor. Goede basic idd, sinds de overstroming in het centrum alleen nog daar wezen sporten. Die in het centrum is één grote puinhoop geworden met gebroken apparatuur.

Het is ook deels erfelijk bepaald. Door te bewegen en te zorgen dat het beter doorbloed is, kun je het grootste gedeelte wegkrijgen. Je kunt ook een ding met van die houten pinnen erop nemen en daarmee iedere dag masseren. Maar dat is geen garantie dat het compleet weggaat. Eigenlijk heet het panniculose, cellulitis is een ontsteking🤓heb je al die jaren nniet gesport? Als het met cuppen weg gaat, zal het met sporten niet meer terugkomen lijkt mij.
vraag ff aan je behandelaar
Ik ben er over een uur te vinden, zal ook de laatste keer zijn.pff centrum is abnormaal man. dat je een sportschool zo kan vertyfuh. Nu wel benieuwd wie jij bent![]()
Morgen verhuizen.